Godt nyttår !

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Jeg vil med dette takke alle TS'ere for enda et begivenhetsrikt klokkeår her på Tidssonen!

Du verden så mye kunnskap som finnes blant oss,- for ikke å snakke om alle det utrolig flotte bildene som legges ut!

Innimellom kommer det riktignok, noen ytterst få "merkelige" spørsmål og kommentarer, det meste til glede og muligens litt "humring"...
Likeså ramler det en sjelden gang inn bilder som kanskje kunne vært noe bedre....?

Men alt i alt, så har og fortsatt er, Tidssonen et nettsted for glede, påvirkning og god informasjon for alle oss klokkeinteresserte! :)

Jeg ønsker alle TS'ere et riktig godt og fremgangsrikt 2014,- dog går det en spesiell hilsen til alle Paneristi!
 
Godt nytt år til deg Brio og takk for all "paneraimotivasjon" i året som gikk, et godt nytt år til alle på TS også for fine innlegg og delt kunnskap, råd og bilder, og ikke minst litt humor også ! Gleder meg til 2014 allerede !
 
Takker alle hjelpsomme sjeler på tidsonen for all hjelp i forbindelse med min skikkelige inngang til klokkeverdenen. I år er året det hele har tatt av og min kjære forlovede har nok helt rett når hun sier at jeg bruker ALT for mye tid på denne hobbyen. Men så er det jo så mye flott der ute og så mye som er moro å sette seg inn i at tiden flyr fort.

Godt nyttår til alle her inne som bidrar til at dette forumet er så fint og flott, og også til dere som skaper litt debatter. Litt underholdning i hverdagen er ikke å forakte :mrgreen:
 
Takker alle hjelpsomme sjeler på tidsonen for all hjelp i forbindelse med min skikkelige inngang til klokkeverdenen. I år er året det hele har tatt av og min kjære forlovede har nok helt rett når hun sier at jeg bruker ALT for mye tid på denne hobbyen. Men så er det jo så mye flott der ute og så mye som er moro å sette seg inn i at tiden flyr fort.

Godt nyttår til alle her inne som bidrar til at dette forumet er så fint og flott, og også til dere som skaper litt debatter. Litt underholdning i hverdagen er ikke å forakte :mrgreen:

+1

Takker for det gamle og ønsker både deg, BRIO, og alle andre på TS et riktig godt nytt år!
 
Godt nytt år til alle medasylanter. Takk for næring til alle gale klokkeideer og for at dere rasjonaliserer alle mine klokkeideer:mrgreen:
 
2013-12-31190949_zps1173827e.jpg
 
Godt nyttår til dere alle sammen!

Jeg startet året med et besøk hos bjerke for å prøve PAM 312 som etter besøket ble stempla som stygg andeunge.

Guess what? Den stygge andungen har vokst på meg, og nå blitt et nydelig ur!

212-I6Sg95A_zps6204048a.jpg


Riktig godt nyttår ønskes til alle andre klokke-gærninger!
 
Takk for alt i 2013 - sees i 2014.
Dere er en gjeng med trivelige asylanter - men de andre er verre ;)
 
Godt Nyttår!
Hvis 2014 overgår 2013 utboksingene blir det et spennende år her inne. Løp og kjøp alle i hopa :D