GODT NYTT (klokke) ÅR

Medlem
26. jan. 2009
Innlegg
1.943
Sted
Ålesund
Godt nytt år folkens! Måtte alle deres klokkeønsker og drømmer bli innfridd i det nye året:D

Sitter på sunnmøre med pøseregn og storm i kastene. Blir likevel en bra kveld kjenner jeg:D

Må det neste året bli like moro som det forrige :D
 
Kunne ikke sagt det bedre selv Reidar.
Måtte det nye året bringe med seg både små og store klokker fra øverste hylle.

Ønsker dere alle et tikkende godt nytt år.:p
 
Godt nytt år alle sammen!

Sitter i Bergen med pissregn og tiltagende vind.

Besluttet nettopp å la nyttår være nyttår, i kveld blir det irish coffe, en whisky og en god film! :p


Kom til å tenke på en ting, dere med perpetuelle kalendre. Når midtnatt kommer, ser dere på himmelen, barna, konemor eller håndleddet? Sjeldent at så mange visere beveger seg samtidig... :D :eek: :cool:
 
Hei og hopp!
Jeg ønsker først å takke for et hyggelig år på TS! Mye kunnskap og flotte bilder som legges ut bidrar til en meget hyggelig distraksjon i hverdagen :p
Idag, som alle andre dager denne julen, er det Daytona på armen. Skulle tatt med meg klokkeskrinnet til svigers for og fått litt variasjon.
Det som er sikkert er at en GMT master el seadweller skal hankes inn ila januar/februar!

Godt nytt år!!
 
Godt nytt år til alle TS'ere.:D
Måtte grail'er bli funnet i fleng gjennom hele 2011.:)
 
Godt nyttår, ja!:p

Fest godt i dag, for i morgen starter jakten igjen:roll::roll::roll:
 
så så Reidar, kos deg med nyanskaffelsene...i morgen kan være en ny strålende dag på Sunnmøre!!!

godt nyttår til alle klokke frelste, tiden går og produsentene lager heldigvis mange nye fristelser!!!

:p
 
Soff godtinår til alle sammen,spesielt de med høy postcount, som gjør TS til en høydare vel verdt å klikke innom hver eneste dag. S
 
Slutter meg til denne,
- og ønsker alle som er bitt av denne vakkert velplasserte basillen et mekanisk, presist og smoothly ticking godt nytt år!

:cool:
 
Riktig godt nytt år til dere alle! :D

Setter pris på å møte så mange entusiastiske og geniunt hyggelige folk her, håper jeg får se enda flere av dere i levende live i 2011. Jeg tror vi må få i stand en GTG med litt størrelse, Rolex-GTGen ga mersmak.