Callahan
Støttemedlem
Her inne er vi alle idioterForklar. Jeg gav nettopp NOK250.000,- for en unøyaktig klokke laget i billige materialer, er jeg også en idiot?
Her inne er vi alle idioterForklar. Jeg gav nettopp NOK250.000,- for en unøyaktig klokke laget i billige materialer, er jeg også en idiot?
Forklar. Jeg gav nettopp NOK250.000,- for en unøyaktig klokke laget i billige materialer, er jeg også en idiot?
Ny eier kan ha investert seg rik på "idiotprosjekt" for noen år siden og driver fortsatt på med det?Dette visste vi fra før. At folk med mye penger også kan være idioter.
De snakker om at Neymar og Pogba var drøyt unødvendig dyre, men dette tar Kaká..
Nåja, vel stiger Rolex mye, men fra 17,7 mill usd til 25000000 mill usd tror jeg likevel er i overkant optimistisk.Ingen ler lenger når denne går under hammeren for 25 000 000 mill dollar om 2 år.
Det er jo tross alt the one and only. Billig ifht hva jeg hadde regnet med.
Gjeldfri staves vel uten innskutt "s". Stemmer ikke det @aek og @Tetragrammaton?Godt at noen av oss er gjeldsfri da...
En klokke som ikke er spesielt sjelden, som ble brukt av en skuespiller/racerbilfører som spilte i noen helt ok filmer. Folk har tydeligvis for mye penger.
Eneste som er risikoen her - er at Paul Newman muligens fikk / kjøpte mer enn én klokke - og når nr. 2 dukker opp (og det gjør den)...hva da.
Kanskje Paul er gjeldsfri, si.