Jeg så ikke at det var en tråd om dette engang! Spilt mye golf gjennom oppveksten, og ble mer bitt av basillen når jeg ble litt eldre. Jeg hadde vokst ut av en del av utstyret som var i familien, så valgte å kjøpe inn køller og bag til eget bruk - angrer ikke!Lite liv her... Må da være en og annen på Sonen som slår litt golf? Selv begynte jeg i fjor sommer, og ble selvfølgelig fullstendig bitt av basillen. Starta på et gammalt Callaway X-20-sett 4-pw, fylte på med wedger og gradvis hybrid, driver og Fairway wood. I høst ble det full oppgradering på Black Friday med utgående Nike-sett til halv pris.
Hvordan står det til med resten? Mye nytt utstyr? Fler som klør i fingra etter frisk luft, grønne fairways og bannskap og hat over driver som havner i bushen?
Jeg så ikke at det var en tråd om dette engang! Spilt mye golf gjennom oppveksten, og ble mer bitt av basillen når jeg ble litt eldre. Jeg hadde vokst ut av en del av utstyret som var i familien, så valgte å kjøpe inn køller og bag til eget bruk - angrer ikke!
Vis vedlegg 35623
- Cobra Bio Cell Driver - fantastisk god å bruke, og et design som gjør at du vil bare knuse til fra tee (se bilde)
- Cobra Bio Cell Fairway Driver
- Taylormade AeroBurner Hybrid
- Cobra Amp Cell 4-PW
- Wedger i 52,56 og 60 grader
- Enkel putter med Super Stroke grep
- Callaway Aqua Dry Bag
- Clicgear 3,5+ trillebag
- Bushnell Neo XS GPS klokke
Kult med en egen golftråd!
Spilte veldig mye i tiden før studier/huskjøp/barn og har nå endelig mer tid til spilling igjen
Har kjøpt 60/56/52 i titleist sm6 serien og de føles veldig gode. Så da kan jeg kun skylde på meg selv når nærspillet svikter.
Vis vedlegg 35637
Vurderer også sterkt å bytte Cobra driverne min ut med denne:
Vis vedlegg 35639
Lest mye bra om callaway epic, men må finne riktig skaft, og må vel også sammenlignes med noen andre når man først tester den ut.
Gleder meg uansett til sesong, bare sommeren snart kommer.
Absolutt aktuelt! *kjenner allerede nå at jeg må trene i forkant*Selv har jeg spilt golf siden 1985. Var nede i hcp. 10, men det er nå på rask vei oppover. Det hadde vært hyggelig med en "Tidssonen open". Noen som er med?
Gleder meg stort!Satser på en spennende avslutning på Masters i kveld!
Prövade EPIC här om dagen, fikk ikke goodfeeling på den altså...Svårt att si exakt vad det var daKult med en egen golftråd!
Spilte veldig mye i tiden før studier/huskjøp/barn og har nå endelig mer tid til spilling igjen
Har kjøpt 60/56/52 i titleist sm6 serien og de føles veldig gode. Så da kan jeg kun skylde på meg selv når nærspillet svikter.
Vis vedlegg 35637
Vurderer også sterkt å bytte Cobra driverne min ut med denne:
Vis vedlegg 35639
Lest mye bra om callaway epic, men må finne riktig skaft, og må vel også sammenlignes med noen andre når man først tester den ut.
Gleder meg uansett til sesong, bare sommeren snart kommer.
Prövade EPIC här om dagen, fikk ikke goodfeeling på den altså...Svårt att si exakt vad det var da
Bare å kjøre på! Plutselig sitter svingen som et skudd!Skal på VTG-kurs i helgen, og gleder meg veldig til å komme i gang. Har slått litt på rangen og nærspillsområdet fra før, så begynner å få litt teken nå, men merker at det er varierende kvalitet på utslagene
Er kanskje ikke den enkleste sporten å drive med når du er over to meter på strømpelesten og ikke har giddet å ta deg råd til ekstra lengde på køllene (jeg hører selv hvordan det låter)