Golftur i vinterferien?

Medlem
21. jan. 2013
Sted
Ålesund
Noen som vet hvor man skal reise for å få litt sol på kroppen, ok temperatur og greie golfbaner i vinterferien?:)
Har kikket litt på GranCanaria, men er åpen for forslag andre steder:)

Noen som vet hvor man skal reise for å få litt sol på kroppen, ok temperatur og greie golfbaner i vinterferien?:)
Har kikket litt på GranCanaria, men er åpen for forslag andre steder:)

Hva med Florida?

Flere og bedre baner, varmere vær og mindre charterturister

Kan varmt anbefale Las Colinas Golf & Country Club like utenfor Alicante. Herlige og store golfbaner med flotte leiligheter på toppen av "fjellet". Bare 3-4 minutter unna med leiebil eller 15-20 minutters avstand å gå. De har også flotte tennisbaner like ved golfklubben. Som gjest hos Las Colinas får du også innpass hos Beachcluben nede ved stranden - et herlig sted! Ettersom vi tross alt er på et klokkeforum kan det være verdt å nevne at det på selve inngangen til banen, står et stort flott Vacheron Constantin baneur!:cool:

main_2273.jpg

Kan varmt anbefale Las Colinas Golf & Country Club like utenfor Alicante. Herlige og store golfbaner med flotte leiligheter på toppen av "fjellet". Bare 3-4 minutter unna med leiebil eller 15-20 minutters avstand å gå. De har også flotte tennisbaner like ved golfklubben. Som gjest hos Las Colinas får du også innpass hos Beachcluben nede ved stranden - et herlig sted! Ettersom vi tross alt er på et klokkeforum kan det være verdt å nevne at det på selve inngangen til banen, står et stort flott Vacheron Constantin baneur!:cool:

main_2273.jpg

Korsen e temperaturen der i februar da?:)
Ditta så veldig fristende ut!

Korsen e temperaturen der i februar da?:)
Ditta så veldig fristende ut!

Det vet jeg ikke noe om dessverre, men med noen kjappe Google-søk tipper jeg du finner noen tilfredsstillende svar.

Var der selv i juni tror jeg, og da var det ganske varmt.

Jeg har hus der nede og spiller golf selv. Var der i februar for 2-3 år siden. Våknet opp til 6 grader om morgenen og var ca 15 og kald vind og surt midt på dagen....;( fra april er det perfekt!

Algarve kysten i Portugal er helt grei på denne tiden av året. Nok av baner å ta av, og temperaturen ligger mellom 15-20.
I tillegg har jeg inntrykk av at Portugal er hakke rimligere når det gjelder golf, enn f.eks Spania.