Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

boenna_69= good guy

Holdt avtalen vi gjorde før jul, god kommunikasjon og møtte opp som avtalt.

Takk for en hyggelig handel:)
 
Yallaboy = good guy

Takker Yallaboy for en god, problemfri og ryddig handel.

I tillegg var klokken like bra, eller bedre enn beskrevet.
Hva mer kan man ønske seg:)
 
Noe sent men...

Noe sent ute da jeg har vært ute å reist i julen.
Rett før jul utførte jeg en handel med klokke-pusheren Mogens. Knirkefri handel nok en gang:)
Gjorde også en handel med brukeren andsan, etter noe kluss med posten ble handelen utført på den ryddigste måten. Takk til Anders, og takk for håndskreven lapp:p

Alex
 
Solgte Breitlingen min til rkjersem her forrige uke. Ryddig og fin handel. Takk skal du ha. Kan anbefales.

Mvh Emil
 
Nok en positiv opplevelse på Tidssonen - Takk til MINUTE_REPEATER for hyggelig f2f og klokkeprat.. Gleder meg til å få Rolexannonsene opp på veggen i furtebua :)

Good guys-listen i oppdatert versjon:

Selgere:
Lightningii (4 ganger)
Braute
rsvei
lobergen
Ivar
Infinite
Hopalong
Sponon
Timebandit
Mogens (2 ganger)
Eski
Rohass
msandve
MINUTE_REPEATER (2 ganger)

Kjøpere:
Ursa Major
Siggen7
Braute (2 ganger)
Helliot
brewerT
Hopalong
rkjersem
Bullit
rsvei
Anders
Mighty Movers
Beining
Stian D
Rovers
theBH
Eski (3 ganger)
Flyback
Greg
Santos-Dumont
tjt
JFK
Alinoe

Byttehandler:
Auto
 
Kjøpte en Tag Heur av Arlendius. Veldig fornøyd med handelen, gikk uten noen problemer.:)
Sendte raskt og sikkert, holdt meg godt oppdatert og klokken jeg kjøpte var som/bedre enn forespeilet.
 
Kjøpte en Tag Heur av Arlendius. Veldig fornøyd med handelen, gikk uten noen problemer.:)
Sendte raskt og sikkert, holdt meg godt oppdatert og klokken jeg kjøpte var som/bedre enn forespeilet.

Jeg har ikke noe å utsette på hvordan -Emil- oppførte seg under handelen. Etter at noen innledende spørsmål var svart på så bestemte han seg og betalte med en gang. Mer perfekt blir det ikke når man skal selge noe.

Ragnar
 
Takk til Solli for en hyggelig handel.
Alltid hyggelig å møte TS-medlemmer - særlig når det viser seg at de holder til i umiddelbar nærhet ;)

Good guys so far:
Solli
Gooner87
GT350
Mysil
Mikkemus23
Vassbotten
Lightningii
Morant43

Beklager til de jeg eventuelt har glemt!
 
Takk til Solli for en hyggelig handel.
Alltid hyggelig å møte TS-medlemmer - særlig når det viser seg at de holder til i umiddelbar nærhet ;)

Good guys so far:
Solli
Gooner87
GT350
Mysil
Mikkemus23
Vassbotten
Lightningii
Morant43

Beklager til de jeg eventuelt har glemt!

Like måte til Trulle - smooth og hyggelig handel!