Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Etter meget hyggelig f2f handel er jeg 100% sikker på at Wangensten er en good guy.:)

Ja, takk i like måte Braute. Hyggelig prat og handel, vil absolutt anbefale for andre som måtte ønske å handle med han:)

Oppdatert liste:

Good Guys:

Selger:
Mogens x3
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth x2
kvamsky
skog
Braute

Bytte:
Timebandit
 
Nettopp gjennomført ryddig handel med @MartinB. Penger raskt på konto og god kommunikasjon :)

Kjøpere:
georg
Odda
MartinB

Selgere:
Boro
Auto
 
Redigert av en moderator:
Hyggelig handel gjennomført med braza2013, kjapp betaler. Likeledes handlet med MINUTE_REPEATER, varene svarte absolutt til forventningene.

Min good guy liste - så langt:

Selgere:
Adamskater
hanse
Wangensten x 2
Tore
Lyngutt
MINUTE_REPEATER

Kjøpere:
sigmundandersen2
braza2013

Service:
Arcticboy
 
Ja, fått tilbakemelding fra Ketil B at klokken er mottatt. Hyggelig og ryddig handel, penger raskt på konto:)
Jeg vil så definitivt kunne gjøre en handel med deg senere.

Oppdatert liste:

Good Guys:

Selger:
Mogens x3
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth x2
kvamsky
skog
Braute
Ketil B

Bytte:
Timebandit
 
Arlendius

Kjøpte en Omega Speedmaster av ham, klokken så godt og vel bedre ut en beskrevet i annonsen. Rask og hyggelig handel. Gjør gjerne en handel med ham igjen.
 
Jeg solgte Speedmasteren min til @leifs-s
Vi møttes for overlevering og han var en hyggelig kar som jeg absolutt handler med igjen om sjansen byr seg.
 
Redigert av en moderator:
Takk til Wangensten for en fin klokke og en ryddig handel. Og takk til olando for en riktig fin reim. Handler gjerne med dere begge igjen.
 
Har drevet litt business her inne, så da får jeg begynne å sette opp en liste over goodguys jeg også

Selgere:
Tudor
Jellke

Kjøpere
Braza2013
 
Gjennomførte en hyggelig handel med selger @andersmp. Veldig ryddig og ordentlig, dog var han tom for kaffe
Andersmp er en goodguy.
 
Redigert av en moderator: