Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

God morgen alle sammen,

Møtte @danney f2f og gjennomførte handel (jeg solgte). Vi ble sittende en stund pratet om løst og fast. @danney er absolutt en great guy!
 
Redigert av en moderator:
Veldig hyggelig og ryddig selger, Goodguy @opsoff. God kommunikasjon og la seg i selen for at kjøper skulle være så fornøyd som mulig.
 
@rousp er helt klart good guy! Pengene på konto med en gang, god kommunikasjon og alt i alt en ryddig og god handel!

Kan trygt anbefales!
 
Redigert av en moderator:
Selvom enhver klokkerelatert handel fremstår som en narkotikahandel var det ikke det minste skummelt å handle eller møte med @FnuSnu99
Helt klart good guy. Skader heller ikke at han selger fine remmer.

Takk for handelen;)
 
Redigert av en moderator:
Ikke klokkerelatert men @Entropy fortjener en stor takk for hjelpen med fotoutstyr til mitt bryllup:)
Hadde ikke blitt like mange "blackmail" bilder uten deg... hehe
 
Redigert av en moderator:
Ikke klokkerelatert men @Entropy fortjener en stor takk for hjelpen med fotoutstyr til mitt bryllup:)
Hadde ikke blitt like mange "blackmail" bilder uten deg... hehe

Bare hyggelig å kunne låne bort litt fotoutsyr. Gratulerer igjen med velykket bryllup.
 
Redigert av en moderator:
Selvom enhver klokkerelatert handel fremstår som en narkotikahandel var det ikke det minste skummelt å handle eller møte med @FnuSnu99
Helt klart good guy. Skader heller ikke at han selger fine remmer.

Takk for handelen;)

Takk det samme til @Entropy :D Får håpe det er bedre tid til horologiske diskusjoner ved en annen anledning, fort å gæli, men hyggelig lell:cool:
 
Redigert av en moderator:
Har hatt en som alltid hyggelig handel med @westmouth Raskere handel tror jeg faktisk ikke jeg har hatt noen gang:p
Top noch:D


Oppdatert liste:

Good Guys:

Selger:
Mogens x3
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod
EBenz

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth x3
kvamsky
skog
Braute
Ketil B
Yallaboy
cavallino

Bytte:
Timebandit
 
Redigert av en moderator:
Stor takk til @Olando for ny rem. Raskt svar og i remmen i postkassen iløpet av 2 dager.
Må også nevne at jeg er kanonfornøyd med den, blir garantert bestillt flere.
 
Redigert av en moderator: