Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Solgte en klokke til @MDK. God kommunikasjon og rask henting/betaling. Solid kjøper :)
 
Redigert av en moderator:
Vil gi et kompliment tilbake til Hopie. Alle tiders å handle med han. Klokka han solgte meg var i fantastisk god stand - kunne knapt se at den var brukt, og handelen gikk uten problemer.
 
JFK som kjøper er å anbefale. Meget hyggelig og kjapp betaler. Takk for handelen
 
@Mysil er en good guy. Solgte mitt første ur på sonen, er alle som han er det ikke siste gang;)
 
Redigert av en moderator:
Vet ikke hvor relevant det er, men kan absolutt anbefale @kringkily på rolexforums. Fantastisk behjelpelig fyr
 
Klokke solgt til @GT350, absolutt en ts og good guy, kort og grei handel over post :)
 
Redigert av en moderator:
Thank you very much @sos for a great watch! Thanks a lot @morto for purchase of a collectable watch from me! Both great guys and really pleasant communication. Cheers!
 
Redigert av en moderator:
Gjorde handel med @Lynch og dette er good guy, korrekt beskrivelse til minste detalj og rask på labben - anbefales YES!
 
Redigert av en moderator:
Oppdater liste

Selgere:

Mrk
Kawatching
Greg
Travelmann
Olando
TomB
HCWL

Byttehandel:

Andersp
Mogens

Kjøpere:

Håk
@Phenix Takk for påminnelse i SP! Godt nyttår:)
phil
Gullars
Rossan
Lynvingen

Jeg vet det er noen jeg har glemt, men jeg har slettet innboksen. Hvis noen føler seg glemt, send meg gjerne en pm:)
 
Redigert av en moderator: