Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Selgere:
Amund
HenrikTA

Kjøpere:
Tom Henriksen
Morto
MightyMovers
Wonka
elektrolars
MINUTE_REAPETER
Chalshus
Nampak
GT350

Det kan godt hende det er noen jeg har glemt her. Hvis du har handlet med meg og mangler på listen, så gi meg beskjed.

Redigert:
Takk til Joha for nok en effektiv, hyggelig handel. Alt som det skal være.

Takk også til Breitling_1884 for rask og effektiv handel.

Ol.salvesen kan trygt anbefales.

Det er mange her som har sett Olivers unboxing, og når uret ble lagt ut for salg var det også mange som gjerne ville si noen ord.:)

Olivers arbeid med klokken var meget pent utført i mine øyne, men verket trengte en service. Uret ønsket jeg derfor returnert.
Oliver svarte at uret naturligvis kunne returneres, og beklaget på det sterkeste at verket ikke var tilstrekkelig sjekket.

Dere kan trygt handle av Ol.salvesen, dette er en soleklar "Good guy".

Braute.

Ol.salvesen kan trygt anbefales.

Det er mange her som har sett Olivers unboxing, og når uret ble lagt ut for salg var det også mange som gjerne ville si noen ord.:)

Olivers arbeid med klokken var meget pent utført i mine øyne, men verket trengte en service. Uret ønsket jeg derfor returnert.
Oliver svarte at uret naturligvis kunne returneres, og beklaget på det sterkeste at verket ikke var tilstrekkelig sjekket.

Dere kan trygt handle av Ol.salvesen, dette er en soleklar "Good guy".

Braute.

Og med dette kan jeg si at Braute er en soleklar fin kjøper!

Oppdatert liste pr. 05.09.2012

Rask og smidig handel med disse TS_gutta:

MightyMovers
akr
Tots
MINUTE_REPEATER
rattytdr
Heuer
EiK
Gekko
hphagen
uncle syd
Rovers
sinn
genevereven
lcaustad
morto (flere ganger)
Dado
Minuteman
Jon Ali
Mogens
iron-man
Getzone
krille
Alinoe
rousp
Nelson
ErikR

Takker alle for en hyggelig handel!

Mine erfaringer med kjøp via TS bare gode så langt:

Selgere:
Kawatching Levering som avtalt.
MightyMovers Betalte for uret på forskudd og fikk levert raskt som avtalt. God oppfølging!
jrl Betalte for uret på forskudd og fikk levert raskt som avtalt.

Kjøpere:
C77
Bjørgvin
mnesby

TS ser ut til å være et ypperlig sted for ryddige handeler.
:p

Redigert:
Kjøpte 2 stk. Seiko av "Joha" her om dagen. Har kjøpt en tidligere også. Herlig å slippe eBay - hyggelig pris og åpen handel. Kjøper gjerne klokke igjen av Joha ved en annen anledning. Seriøs selger som kan anbefales !

Kjøpte 2 stk. Seiko av "Joha" her om dagen. Har kjøpt en tidligere også. Herlig å slippe eBay - hyggelig pris og åpen handel. Kjøper gjerne klokke igjen av Joha ved en annen anledning. Seriøs selger som kan anbefales !

Takk for hyggelig handel alfaboy! Håper SKX007'ene du kjøpte får et langt og bra liv hos deg!