Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til @FnuSnu99 for en meget god og ryddig handel! Litt klokkesnakk i tillegg er en god bonus:mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Takk til @alexmhy for en ryddig og trivelig handel, handler gjerne igjen med han, good guy :)

Reidar aka Mc_Herreington - Absolutt Good Guy. Overførte penger i god tid før klokken var på plass, og hadde en ryddig dialog hele veien. Takk for handelen og pass på Gullklumpen;)

VH

Alexander
 
Redigert av en moderator:
@Santos-Dumont er good guy av ypperste klasse. Etter en klokkehandel med noe fremskutt levering endte det med at Murphy's law slo til. Men selger håndterte de uheldige inntrufne omstendighete på eksemplarisk vis så jeg handler gjerne med ham igjen, han kan absolutt anbefales!
 
Redigert av en moderator:
@Santos-Dumont er good guy av ypperste klasse. Etter en klokkehandel med noe fremskutt levering endte det med at Murphy's law slo til. Men selger håndterte de uheldige inntrufne omstendighete på eksemplarisk vis så jeg handler gjerne med ham igjen, han kan absolutt anbefales!

Westmouth er en klokkekjøper av klasse: Tålmodig og til å stole på selv når omstendighetene skaper problemer. Anbefales!
 
Redigert av en moderator:
Takker @Lyngutt for en kjempe handel!

Bra info, møte, overlevering osv.

#goodguy :cool:

Takk det det samme! Det gikk supersmooth!

@Jegaren er absolutt good guy!

Kjøpte også en rem av @Olando. Superduper goodguy!

Min liste:

Kjøpere:
zyprex
westmouth
Jegaren

Selgere:
Mogens
Mogens
Tag Heuer
Mogens
Mogens
Olando

Bytte:
EAS
 
Redigert av en moderator: