Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

I lige måde @KMK9000 ! Takk for en meget hyggelig og smertefri handel :) Gleder meg til å få lagt ut litt bilder av Breitlingen her etterhvert :)
 
Redigert av en moderator:
@hman

Har testet både kjøp og salg til hman, begge deler smertefritt.
Anbefales
 
Redigert av en moderator:
Har gjennomført en vellykket handel med @flyback. Han var snill nok til å holde av klokken til meg noen dager slik at jeg fikk gjennomført et salg og frigjort kapital. Han holdt meg oppdatert gjennom hele transaksjonen med SMS og bilder. Fortjener absolutt statusen good guy!! Anbefales :)
 
Redigert av en moderator:
Har gjennomført en vellykket handel med @flyback. Han var snill nok til å holde av klokken til meg noen dager slik at jeg fikk gjennomført et salg og frigjort kapital. Han holdt meg oppdatert gjennom hele transaksjonen med SMS og bilder. Fortjener absolutt statusen good guy!! Anbefales :)

Takk for en hyggelig handel @KMK9000. Tipp topp tommel opp ;)
 
Redigert av en moderator:
Har kjøpt enda en klokke av @Tagliano, takk for tilliten ved å sende før pengene var på konto :eek: Anbefales på det sterkeste for en ryddig og rask handel!

Har også kjøpt en to binds Rolex-"bibel" av @braza2013, meget fornøyd med handelen! Anbefales :)
 
Redigert av en moderator:
Gjennomførte en svært hyggelig handel med @vga . Definitivt en Good Guy som jeg gjerne handler igjen med.
 
Redigert av en moderator:
GOOD GUYS:

Selger:
TCCW > Klokke akkurat som beskrevet, kjapp dialog og sending.

Thorerik > Takk for hyggelig klokkeprat og handel!
 
Redigert: