Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Vil nevne @Olando som en særdeles fin og hyggelig proff aktør. Han er en meget dyktig rem-maker som virker oppriktig interessert i å oppnå kundens ønsker. Good guy.
 
Jeg vil gjerne takke @mrChurchill for en rask og god handel - som høflig besvarte mine dumme spørsmål (svaret stod allerede i annonsen - jeg skjemtes i ettertid når jeg så det). Nå er det bare å trykke F5 til krampa tar meg på sporing.posten.no.
 
Kjøpte en fin 116613LN av @ChrisHarberg i går. Alt var som avtalt.

Absolutt Good Guy. Behjelpelig med alle mulige spørsmål til alle døgnets tider, ikke minst en ordentlig hyggelig fyr.

:)
 
Kjøpte en fin 116613LN av @ChrisHarberg i går. Alt var som avtalt.

Absolutt Good Guy. Behjelpelig med alle mulige spørsmål til alle døgnets tider, ikke minst en ordentlig hyggelig fyr.

:)
Takk det samme @EAS ! Absolutt good guy. Penger på konto til avtalt tid, og hentet til avtalt tid. Bedre blir det ikke :) Gjør absolutt flere handler med deg om sjangsen byr seg :)
 
Må takke @uuu for en meget hyggelig og kjapp handel, klokken var postet bare timen etter jeg sa at jeg skulle kjøpe den, sendte over bilde av betalingen, swish så postet han den. Good-guy :)
 
Må takke @uuu for en meget hyggelig og kjapp handel, klokken var postet bare timen etter jeg sa at jeg skulle kjøpe den, sendte over bilde av betalingen, swish så postet han den. Good-guy :)
Takk for tilbakemeldingen, og takk for handelen :)

@Larsi007 sendte betaling med en eneste gang. Anbefales :)