Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Nettopp gjennomført hyggelig handel med West. Han overførte igår og hentet klokken idag. Absolutt good guy :)
 
Ønsker her å trekke frem Timebandit som en usedvanlig trivelig og kjekk kar. Takk :) Good guy.
 
Minuteman er (som de fleste allerede vet) en real good guy.
Problemfri og hyggelig handel.
 
Begynner vel nesten å bli litt til det kjedsommelige dette men sånn er det så lenge han fortsetter å være bra; Mogens er som alltid en goodguy av fantastiske proposjoner :). Takk for nok en handel!
 
Kjøpte for en god stund siden en Rolex lenke til min Tudor av krille, og det gikk smertefritt! Flott at han hjalp meg og tilbydde meg å kjøpe en lenke av han på min forespørsel etter riktig lenke til min Tudor i en tråd her, strålede rett og slett:)

Good guys, kjøpere:

vintertid
Mysil
danney
Agassiz

Good guys, selgere:
Vidar
krille
 
Jeg kan anbefale Pinn1 som kjøper. Handler raskt, og god kommunikasjon gjennom prosessen :)

Oppdatert på første side.
 
Smertefri og hyggelig kjøp av en Explorer II i dag med Frik, good guy.

.......... problemet var bare at jeg også fikk se hans DeepSea Dweller, så da er sparingen allerede i gang
 
Yachtmaster er en herremann jeg trygt kan anbefale.
Han graver og spør, men så er han jammen en handlingensmann når han får svar. :)
 
Begynner vel nesten å bli litt til det kjedsommelige dette men sånn er det så lenge han fortsetter å være bra; Mogens er som alltid en goodguy av fantastiske proposjoner :). Takk for nok en handel!

Takk det samme, ChristianN:D Hvis noen skulle være i tvil er også ChristianN er soleklar Good guy!
 
Ostepåpp er en Good Guy

Takker Ostepåpp for en kjapp og hyggelig handel. Alt etter boka og litt til :) varme anbefalinger herfra!