Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til Mogens for en flott handel, og for tålmodighet med en travel mann. Definitivt en good guy.

Mine Good Guys:

Selgere:
Guybrush Threepwood
ErikR
Mogens


Kjøpere:
Tore
Bukken
Morpheus
 
Lofi_Rider er good guy.

Hadde et veldig hyggelig og effektivt kjøp med Lofi_Rider. Trivelig fyr og alt gikk som smurt. Anbefaler han absolutt videre!
 
Lofi_Rider er good guy.

Hadde et veldig hyggelig og effektivt kjøp med Lofi_Rider. Trivelig fyr og alt gikk som smurt. Anbefaler han absolutt videre!
 
Rovers er en pålitelig good guy. Jeg presterte å sette inn feil beløp, han sendte likevel klokken slik at den kom frem til avtalt tid.
 
A.Dent er en skikkelig good guy!

Hadde en meget hyggelig F2F med A.Dent i går, som resulterte i nyervervelse for meg.
En skikkelig hedersmann som jeg ikke hadde nølt med å handle med igjen om muligheten skulle by seg.
Tommel opp hele veien!!! :D
 
FnuSnu99 er en TS-good guy!

Meget hyggelig F2F med FnuSnu99. Hyggelig å selge til mer kompetente klokkepersoner enn meg, for da drypper det lærdom som jeg suger til meg! Jeg håper jeg kan handle mer med FnuSnu99, for da er det garantert hyggelig og problemfritt! Anbefales på det sterkeste!


Hadde en meget hyggelig F2F med A.Dent i går, som resulterte i nyervervelse for meg.
En skikkelig hedersmann som jeg ikke hadde nølt med å handle med igjen om muligheten skulle by seg.
Tommel opp hele veien!!! :D
 
Meget hyggelig F2F med FruSnu99. Hyggelig å selge til mer kompetente klokkepersoner enn meg, for da drypper det lærdom som jeg suger til meg! Jeg håper jeg kan handle mer med FruSnu99, for da er det garantert hyggelig og problemfritt! Anbefales på det sterkeste!

Bare hyggelig vettu:D Og skjønner jo nå at jeg nok må leve med at alle leser FruSnu, hahaha. Gir opp ... ;)
Og lykke til med kommende nyervervelse:0)
 
Hadde en rask handel maed morant43 i går kveld. :cool: Møtte opp som avtalt med alt i skjønneste orden. Definitivt en hyggelig opplevelse.

På tide å samle alle de hyggelige opplevelsene i en post:

Selgere:

Roham
GT350
Mogens
Flyback
Kohe321
morant43

Kjøpere:

Heuer / Relox
Rousp
hman
Christian83
Alinoe
 
BlueBear er good guy.

Hyggelig og problemfri handel med Bluebear i går. Her var alt i orden og god kommunikasjon! Hadde ikke nølt med å handle av han igjen.

Anbefales!
 
Tore og Fredowich er good guys som bare det:)
Null problemer og kan trygt anbefales videre!
 
A.Dent er en sikker Good guy

Trivelig handel med A.Dent. Personlig møte med god kommunikasjon i forkant, vil ikke nøle med å handle med A.Dent på nytt :)