Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Min liste

Har nettopp hatt en hyggelig handel med KMK. Sendte kjapt og klokken sto til forventningene.

Her er min liste nåværende liste:

Mine good guys

Selger:
Frik
KMK

Kjøper:
Celter
 
Ikke klokkerelatert handel, men absolutt goodguy. Kjøpte et headset av paquan her på forumet, og handelen gikk smertefritt!

Good guys (selgere):
MightyMovers
TomB
paquan

Good guy (kjøper):
Holtemann
 
GOOD GUYS
Kjøpere:
mannensomikkekunnele
MINUTE_REPEATER
Gullars
braza2013

Selgere:
Tore
Alinoe
Sponon


Denne listen oppdateres fortløpende
 
Hadde en meget positiv erfaring med brukeren Superlite idag som rykket ut med verktøykassen i min tid av horologisk nød.
Kan absolutt anbefalles som en Good Guy!
 
Jeg må føye meg pent inn i rekken av brukere som har hatt gleden av å handle med Mogens.
Forhåpentligvis ble det en byttehandel begge parter kan leve med. Jeg har ihvertfall go'følelsen! :cool:
 
Jeg må føye meg pent inn i rekken av brukere som har hatt gleden av å handle med Mogens.
Forhåpentligvis ble det en byttehandel begge parter kan leve med. Jeg har ihvertfall go'følelsen! :cool:

Takk i like måte, Pollux! Håper du blir happy med den;)
 
boenna_69

Veldig fornøyd etter en god handel med boenna_69, hvis det dukker opp noe aktuelt ville jeg ikke nøle med å handle av ham på nytt.
 
The Player

Ønsker og takk The Player for en utrolig lett og hyggelig handel. Uten noe tvil en av TS Good Guys.

Stor takk for en hyggelig klokke prat og en fantastisk klokke :D :D :D
 
Takk til Bilanz for hyggelig handel og klokkeprat. Absolutt en goodguy. Anbefales
 
Redigert:
Selgere:

Roham
GT350
Mogens
Flyback
Kohe321
morant43
Ricrob
MrK

Kjøpere:

Heuer / Relox
Rousp
hman
Christian83
Alinoe
reim
Gullars
SpaceCowboy

Oppdatert listen min med MrK. Hyggelig og meget tålmodig mann. Kan anbefales.
 
Nesten unødvendig å si, men nok en strålende handel med Mogens. Good guy så det holder ;)