Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har nettopp gjennomført en hyggelig handel med markud25:)
Penger på konto og melding om at alt er i orden.
Greit å være selger når en har en sånn kjøper:)
Gjør mer en gjerne en handel med deg senere:)

Oppdatert liste

Good Guys:

Selger:
Mogens x2
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod

Kjøper:
Huse x2
markud25



Takk for en kjapp og hyggelig handel Wangensten :)
 
Til det kjedsommelige - @Mogens er en strålende kar å handle med. Har anbefalt ham til både venner og familie noe jeg nesten aldri tør å gjøre.
 
Redigert av en moderator:
Gjennomførte nettopp en hyggelig handel med kvamsky.
En ryddig og rask avgjørelse og penger i hånden, samt en liten klokkeprat.
En selvskreven Good Guy og jeg gjør gjerne handler meg deg igjen:)

Oppdatert liste

Good Guys:

Selger:
Mogens x2
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth
kvamsky
 
krispilot har vært svært hyggelig å handle med! Rask og hyggelig! @Brocot er en good guy! Rask, presis og hyggelig.
 
Redigert av en moderator:
HCWL er absolutt en good guy! :0)

Har akkurat hatt HCWL på besøk hjemme hos meg, og gjort en knirkefri handel. En knakandes trivelig kar, og ble en meget trivelig klokke-prat med på kjøpet. Og etter at penger var overført til ham, og håndtrykk utvekslet osv, så fikk jeg til og med en ekstra rem på kjøpet. Så her er det tommel opp så det holder:D

Dealer med HCWL igjen når som helst. :)
 
Har akkurat hatt HCWL på besøk hjemme hos meg, og gjort en knirkefri handel. En knakandes trivelig kar, og ble en meget trivelig klokke-prat med på kjøpet. Og etter at penger var overført til ham, og håndtrykk utvekslet osv, så fikk jeg til og med en ekstra rem på kjøpet. Så her er det tommel opp så det holder:D

Dealer med HCWL igjen når som helst. :)

FnuSnu99 er en eksemplarisk kjøper - etter boka!
En lang og interessant klokke-prat, i tillegg til en omvisning av rem-produksjonen;)
FnuSnu99 er altså en ordentlig Good guy, og han produserer noen meget fine remmer:)
 
Hadde ingen problemer å sende pakke til Stavanger og bruker Burgo selv før pengene var bekreftet på konto med felles bekjent i annen forumist og en ellers hyggelig tone under hele handeln. En Good Guy
 
Fikk nettopp klokke i posten fra Timebandit. Som tidligere en skikkelig Good Guy og en pakke som var så godt pakket at lastebilsjåfører har noe å lære om lastsikring:p Imponert.
En vellykket byttehandel:) Handler gjerne med deg igjen...

Oppdatert liste

Good Guys:

Selger:
Mogens x2
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth
kvamsky

Bytte:
Timebandit