Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Ingen tvil om at @westmouth er goodguy. Anbefales på det varmeste, handler gjerne med han igjen.

Noen kjappe IM og byttehandel iverksatt med klokker i posten begge veier. Hyggelig dialog, godt pakket klokke som svarte til forventningen.
@slip er helt klart på min Good-Guy liste.
 
Redigert av en moderator:
Nøyaktig 23 timer etter at @Yallaboy leverte klokken på postkontoret stod postdamen på døren. Klokken var akkurat som beskrevet, så uten tvil en good - guy. Takk for kjekk og knirkefri handel :D
 
Redigert av en moderator:
Nøyaktig 23 timer etter at @Yallaboy leverte klokken på postkontoret stod postdamen på døren. Klokken var akkurat som beskrevet, så uten tvil en good - guy. Takk for kjekk og knirkefri handel :D

Godt å høre at du er fornøyd! :) Takk for smidig handel. :)

@Runar = goodguy!
 
Redigert av en moderator:
Undertegnede garanterer at krille er 100% Good guy.

Og ja, jeg er klar over at det ikke er overraskende.:)
 
@Mogens kan for nye brukere anbefales som super Good Guys:).......Rask levering,god kommunikasjon,og en gjennomgående hyggelig dialog :)
 
Redigert av en moderator:
Handlet kniv av @Alinoe, ikke noe surr og kniven var som forventet og vel så det. Handler gjerne med ham igjen.
 
Redigert av en moderator:
Kan bare være ekko av anbefaling når det gjelder @westmouth, Rask handel, god kommunikasjon og lynrask betaling. Alt var ettter boka,
 
Redigert av en moderator:
Gjennomført en hyggelig handel med @Yallaboy
Veldig smidig handel og penger raskt på konto;) Dette gjør jeg gjerne igjen. En 100% good-guy.

Oppdatert liste:

Good Guys:

Selger:
Mogens x3
Timebandit
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod
EBenz

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth x2
kvamsky
skog
Braute
Ketil B
Yallaboy

Bytte:
Timebandit
 
Redigert av en moderator: