Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Et raskt og fint salg med @Futen - en good guy :)

Hei og takk det samme!

Jeg tenkte jeg skulle oppsummere mine kjøpsopplevelser her på Tidssonen med en samlet tilbakemelding på følgende selgere:

@Sirop: En goodguy, kjøpte en Sinn EZM2b Hydro av ham, og han la med på kjøpet flere remmer og deployment. Alt var som avertert, og jeg er kjempefornøyd med klokken jeg kjøpte av ham.

@Tore: Kjøpte sort 22 mm Di-Model Chronissimo, remmen var som lovet og handelen gikk raskt og effektivt.

Ovennevte @Sprocket: Kjøpte sort 20 mm Di-Model Chronissimo, remmen var som lovet og handelen gikk raskt og effektivt.

@Lobergen: Kjøpte en 22 mm Hirsch Viscount krokodille mørk brun av ham, knallrem, sitter på Sinn-uret nå. Rask og effektiv handel, god dialog hele veien.

@Akorsvik: Kjøpte en brun 20/18 orginal Breitling krokodillerem av ham, god dialog, oppfølging og ikke minst, imponerte med svært grundig innpakning av remmen.

Og det var det. Håper selgerne han samme oppfatning av meg som kjøper, som den jeg har av dem som selgere.
 
Redigert av en moderator:
Strøken handel. God kommunikasjon og lynrask forsendelse. Knallfornyd! Anbefaler å kjøpe klokke @Pål :)
 
Redigert av en moderator: