Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Mine erfaringer så langt, med kjøp fra medlemmer av TS.

Good guys, selgere:
BRIO1368
Rovers

Mvh
tigergutt
 
Jeg har også handlet med Rovers, og han er en super fin fyr ! God kommunikation, reel beskrivelse af urets stand, pakker urene godt og afsender til tiden. Super good guy :cool:
 
Mr. Eriksen kan annbefales på det varmeste. Fine priser, kjapp forsending og super komunikasjon. +++
 
Icaustad kan anbefales på det varmeste, meget seriøes sørlending.
Tillhører definitivt kategorien "good guys".

Takker for en hyggelig handel.:p
 
Bad guy/girl?

Fin tråd dette, og hyggelig at vi har så mange fornøyde kjøpere og selgere.
Men, finnes det ingen "bad guys" blant oss, eller ønsker vi ikke/tør ikke sette de opp på listen. ?
Håper naturligvis at de ikke finnes.

Ser det at det er mange bra folk her inne, men du skal ikke langt før det blir elendige folk over alt.:cry:

I forrgje uke kom jeg bort i disse gutta http://www.watch-network.net/ Fant fort ut at det var en fiktiv butikk.

Tenkte jeg skulle prøve finn. Satt inn ønsker kjøpe annonse. Fikk mail fra en som kalte seg Bente Aas som hadde arvet en DSD etter faren som gikk bort tidligere i sommer. Fikk flere bilder og en pris av en annen verden. Supert tenkte jeg først, men tenkte etter hvert at noe måtte være galt. Nok en gang for godt til å være sant. Skulle betale et lite depoitum og hun/han skulle sende klokken i verdipost. Mitt fulle navn og adresse + depos. var sikkerhet nok. Bad om å få telefonnummer og adresse slik at jeg kunne verifisere hvem jeg satt inn penger til, men da ble det stilt. Fikk ut av en dame i DNB-Nor at navnet på kontoeier ikke stemte overens.

Så se opp folkens! Her er det en som ikke prøver å svindle en for mye, men mange for litt mindre beløp.

Tenker å ta meg bryet med å politianmelde forholdet. Har jo mengder med korrespodanse og kontonummer.

Ellers så ledet jeg budrunden på eBay på en DSD, men selger fjernet den plutselig når han forstod at den kom til å gå for 4300GBP. :(

Jeg får nå bare fortsetter jakten på min første Rolex.