Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Oppdatert liste :)

Selgere
sonman
Edzilla
@Bjolsen (ryddig kommunikasjon hele veien og ikke minst veldig trivelig kar:)


Bytte
Spike

Kjøperer
Bass
ghaugen
Armbåndsur88
Spike
bluebear
dab
Lobster
 
Redigert:
@NilsOT er en good guy. Jeg sendte over penger på kvelden, og uret var i mine hender et døgn senere, raskt håndtert av denne good guy for å sørge for at jeg ikke gikk for lenge uten mitt nye kjøp.
 
  • Liker
Reaksjoner: NilsOT
@jonhan3 solgte meg et ur som kom pent innpakket, raskt og i meget god stand. I forkant hadde vi en hyggelig klokkeprat pr DM. Absolutt en good guy som jeg vil handle med i fremtiden også!
 
Jeg ligger litt etter med skryt av gode karer, så jeg tar litt igjen her:

@Guybrush Threepwood er som vanlig en fryd å handle, det overrasker vel ingen. Takk for tålmodigheten!
@Tholos var det heller ingen problemer med. Rask kommunikasjon, penger på konto som lovt.
@ohbirkelund er helt fersk i klokkegamet, men han holder avtaler og var en veldig trivelig fyr å treffe for F2F-handel.
 
@mikrofon leverte meg ved personlig oppmøte et ur i tilstand akkurat som beskrevet, vi hadde et hyggelig møte og jeg traff en innsiktsfull, ryddig og redelig person med åpenbart høye standarder. GOOD GUY !!
 
  • Liker
Reaksjoner: mikrofon
Selgere:
Roham
GT350
Mogens
Flyback
Kohe321
morant43
Ricrob
MrK
jeprex
rkjersem
andersmp
Mc_Herreington

Byttehandel:
1984


Kjøpere:
Heuer / Relox
Rousp
hman
Christian83
Alinoe
reim
Gullars
SpaceCowboy
StO
andersmp
westmouth
Thomas84
FnuSnu99
Sully
Sandanger
Jimbo
Molar
Guybrush Threepwood
JMS
Phenix
NilsOT

Kjøpte en klokke av @Mc_Herreington i dag. Utrolig serviceminded Good Guy som gladlig la turen ut på landsbygda for å levere klokken mellom et par kamper på en fotballcup. Anbefales.