Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Handler med GG på TS så langt;
Kenneth R
TomB
kjellkristian
Olando
Tetragrammaton
Newbie

Fantastisk trivelig og hyggelig f2f handel med @paneraiman82 Han er en meget pålitelig kar og GG som anbefales av meg på det sterkeste
 
Har nok en gang hatt gleden av å handle med @jonhan3. Rask og presis kommunikasjon, penger på konto som avtalt og klokken som kom i delbytte var som beskrevet. Absolutt goodguy som jeg gjerne gjør handel med igjen.
 
@Qwestern och jag gjorde ett byte på Arlanda flygplats och allt gick smärtfritt. Rekommenderar varmt att göra affärer med denna grymt trevliga person. Detta är inte sista gången jag kommer göra affärer med honom. 1000% goodguy :)
 
For litt siden kjøpte jeg en bezel insert av @Striken. Noen dager etter fikk jeg en tom konvolutt med hull i i posten... Kjedelig sak der inserten er blitt borte i posten. Men selger er veldig imøtekommende og tilbyr meg full refusjon for kjøpet. Selv når jeg foreslår deling av tapet insisterer han på at han tar tapet pga han kanskje kunne pakket bezelen bedre inn. Tusen takk til @Striken for håndteringen av denne kjipe hendelsen. En super-good-guy!
Hadde ikke forventet meg en GG her :) Men synes det var kjipt at du ikke fikk denne med tanke på denne ville passet mitt i blinken til klokken din!
 
Takk for en god og effektiv handel, og ikke minst hyggelig kommunikasjon, @MrFinale.
Hadde handlet med deg når som helst igjen. Og på bakgrunn av denne handelen vil jeg anbefale deg på det varmeste til andre og kalle deg en GG.