Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk for en hyggelig handel med jafalch. Ikke noe negativt å pirke på. Anbefales! :D
 
Husker ikke om jeg har postet her, ei heller alle jeg har handlet småsaker med, men eksemplariske Good Guys jeg kommer på i farten er i alle fall

Rkjersem (selger)
Hopalong (kjøper)
Opsoff (selger)
JMadsen (kjøper)

Mogens (selger)

Ingen negative erfaringer så langt.

Mogens lagt til, selv om han vel knapt trenger flere lovord i denne tråden. Prikkfri handel og sågar et par "bonus items"! :)

.
 
Takk det samme, murias. Avtalen ble holdt og ting kom som de skulle.
Murias = bra mann.
 
Maggi anbefales!

Kjøpte i går et MEGET strøkent ur fra Maggi. Omega Seamaster Co-Axial. Veldig hyggelig og ryddig selger som anbefales på det sterkeste!

(ikke se på hans klokker hvis du ikke har råd. Da vil du gå på en smell:))
 
Supplerer tråden med en særdeles positiv kjøpsopplevelse hos - og anbefaling av - JCE.

Her sikret jeg meg en lenge etterlengtet og "sought after" RedSub, og alt ved handelen gikk på en fortreffelig måte.
:D
 
Takk til sODDoff for en særs rask og trivelig handel fullstendig blottet for komplikasjoner. Anbefalles på det varmeste.
 
Maggi

Da er det bare å takke Maggi for en svært hyggelig handel nettopp. Det er ikke helt feil med en Omega POC på armen, merker jeg.
Maggi er en real og ryddig type.
Må også benytte anledningen til å takke for tålmodigheten - en førstegangskjøper som meg kan trenge litt tid på å bestemme seg...... ;)

Mvh
Andy
 
Da er det bare å takke Maggi for en svært hyggelig handel nettopp. Det er ikke helt feil med en Omega POC på armen, merker jeg.
Maggi er en real og ryddig type.
Må også benytte anledningen til å takke for tålmodigheten - en førstegangskjøper som meg kan trenge litt tid på å bestemme seg...... ;)

Mvh
Andy

Takk i like måte, Andy! Dette var prakteksempelet på hvordan en handel burde foregå :)

Gratulerer med nytt ur og ha en riktig god påske med ny Omega på venstrearmen!
 
Oppdatering

Oppdaterer listen min etter byttehandel med Frodo. Kan anbefales på det varmeste!

Har blitt litt kjøp og salg gitt;)

Good guys, kjøpere:
Gundersen
Breitling_1884
gjmo
Christopher
foxcom
ersa
olfesen
Sailor
Tachym
Tigergutt
hman
Kawatching
Maggi

Good guys, selgere:
TCCW
Risti4Life
Jayeff
Mightymovers
Ursa Major
PerØ
rsvei
HenrikTA
thomaswi
flyback
Beining

Good guys, byttehandler:
GMT
lcaustad
umcle sid
Joepete
Frodo

Bad guys, kjøpere:

rube