Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Ronnanol er en good guy

Takker Ronnanol for en rask og smertefri handel. Kan trygt anbefales! Pen klokke, rask sending og ingen kommunikasjonsproblemer :D
 
Takk til KarlFr for et behagelig kjøp av en utsøkt klokkeboks :) definitivt en good guy!
 
Pejod, en vaskeekte good guy.

Hadde en smertefri handel med Pejod. Du kan trygt handle med denne mannen.
Kan stoles på 100% :cool:

Takk for handelen :D
 
Gjennomført en ukomplisert og flott handel med iron-man som kjøper. Slike som han er hvorfor jeg foretrekker tidssonen som salgskanal. Absolutt en good guy!

Takk for handelen og håper du blir fornøyd! :)
 
Kan sterkt anbefale Mogens som selger. Vi møtes en regntung tirsdagsmorgen på en parkeringsplass utenfor en Rema 1000 butikk. To menn i en bil og overlevering av en klokke.

En klokke og en historie som vil huskes:D
 
Gjennomført en ukomplisert og flott handel med iron-man som kjøper. Slike som han er hvorfor jeg foretrekker tidssonen som salgskanal. Absolutt en good guy!

Takk for handelen og håper du blir fornøyd! :)

Takk for det og ikke minst for en meget fin handel. Klokken skal hentes imorra og gleder meg stort til det. Var ett positivt førstekjøp her inne på forumet, og håper det blir mange flere i fremtiden:)

ChristianN er en definitivt en good guy!!
 
Takk til Ursa Major for en tipp topp byttehandel, og ikke minst for en superhyggelig klokkeprat!:p:p

TS Good guy!
 
Medlemmer som jeg har handlet med på Tidssonen

Gode erfaringer og kommer høyt anbefalt:

Selgere:

KarlFr
TCCW
ronnanol
5510
jayeff
Chalsus

Kjøpere:

Icaustad
Helliot
Reim
Stian D
tombs
TCCW
Tachym
Lama
stikki
Kris
georggeorg
Dios
morto
HenrikTA
PetterG



Har jeg glemt noen så vennligst send meg en PM. Denne listen vil bli oppdatert etter behov.


Mvh. Sponon

Oppdatert listen med PetterG som kjøper. Takk for en trygg og sikker handel, Petter :)