Hadde en veldig trivelig handel med @Jørgen. Absolutt GG Takk samme! GG :)
Jørgen Bidragsyter Medlem 14. jan. 2013 Innlegg 1.168 Sted Norge onsdag kl. 17:34 #14.841 Watches & Such skrev: Hadde en veldig trivelig handel med @Jørgen. Absolutt GG Klikk for å utvide... Takk samme! GG Reaksjoner: Watches & Such
Watches & Such skrev: Hadde en veldig trivelig handel med @Jørgen. Absolutt GG Klikk for å utvide... Takk samme! GG
Wada Medlem 28. jan. 2008 Innlegg 261 Sted Norge i går 20:40 #14.842 Rask og ikke minst svært hyggelig handel med @EBenz. GG som jeg gjerne gjør en handel med igjen!
EBenz Støttemedlem Medlem 28. feb. 2011 Innlegg 417 Sted Oslo i dag kl. 07:20 #14.843 Wada skrev: Rask og ikke minst svært hyggelig handel med @EBenz. GG som jeg gjerne gjør en handel med igjen! Klikk for å utvide... Selv takk @Wada. Effektiv handel og hyggelige møter med andre klokkeentusiaster er avgjørende i denne hobby’n - GG
Wada skrev: Rask og ikke minst svært hyggelig handel med @EBenz. GG som jeg gjerne gjør en handel med igjen! Klikk for å utvide... Selv takk @Wada. Effektiv handel og hyggelige møter med andre klokkeentusiaster er avgjørende i denne hobby’n - GG