Grønn boks pakkes ut! ( VARSEL : Mange bilder! ) - Min første!

Medlem
14. sep. 2011
Sted
Oslo
Dette blir min første unboxing, så håper folket liker den!
Til fakta! Ca 20.10 ikveld ble jeg eier av et ur jeg har tittet lenge på og drømt om lenge :rolleyes: Hvem har vel ikke drømt om et ur?

Orginal pose fra Bjerke 1997 , dette lover bra!
IMG_0001.jpg

Hva kan det være i boksen? se selv ( hjertedunk )
_MG_0002.jpg

Inni boksen er det selvsagt en grønn boks som flere kjenner til? Dette synes tror jeg man ALDRI blir lei av : )
_MG_0012.jpg

Først, dokumenter i orden! Legg merke til prisbrosjyren fra 1997 til høyre.. morsom sak!
_MG_0011.jpg

videre til utboxingen..
_MG_0013.jpg

_MG_0015.jpg

_MG_0016.jpg

_MG_0019.jpg

Veldig pen til å snart fylle 15?
_MG_0017.jpg

Enda mere morosaker!
_MG_0024.jpg

Nå har dere fått titta lenge nok, så nå kommer det et obligatorisk wristshot , som også er avslutningen for denne gang! :)

_MG_0033.jpg

Nå sitter jeg her i sofaen og koser meg med nytt ur på hånda og et glass i hånda! Skål! :)

Gratulerer så mye! Den første "grønne" er spesiell. Ekstra deilig med tidsriktig tilbehør ;)

Superflott DJ!

Gratulerer med en kjempe klokke. :) Denne klokken har vokst veldig på meg i det siste, og skal ikke se det som en umulighet at den skal inn i samlingen..... en gang :p

Lekkert! Tidløst design, den der kommer til å gi glede i flere år :)

Wow, snakk om komplett pakke:D Grattis med en kjempeflott Date! Ps, kan du røpe for meg hva min 16700 GMT Master kostet ny i 1997? Siden du sitter på prislista;)

Wow. Virkelig strøkent eksemplar. Gratulerer.

Første gang jeg har sett med orginal pose. Håper ikke det blir et krav fra kjøpere fremover.;)

Grattis og slit den med helsa:) Så håper jeg du får like fine 15 år som jeg hadde! Flotte bilder! Og spar på posen:)