Grønn eller sort skive på 116718

G

Guest571

Guest
Enkelt og greit; grønn eller sort skive?

10.jpg

116718M-10.jpg

Legg merke til det grønne datohjulet

Jeg har jo alt en GMT IIc, men jeg merker at jeg har litt lyst på en til. Submariner ønsker jeg ikke, vil holde meg til GMT da jeg synes de er såå mye finere.
Da venter det en sommer med knallhard jordbærplukking samtidig som aksjene mine skal stige 200%, så blir det handel:)

GRØNN....

Likte den "modda" med delgull som lå på finn en stund også...

Men helgull er jo helt riktig.

Skivebytte

Er det noen som vet om man får 116718 med sort skive og sort dato? Jeg ser de med sort skive ligger litt lavere i pris, så et alternativ er jo skivebytte. Noen som vet?

Grønn grønn grønn!!

Det er ingen prisforskjell på disse to utgavene ny ihvertfall. Du er bare 193 300 kroner unna Lykkeland Mathfjeld.

Grønn grønn grønn!!

Det er ingen prisforskjell på disse to utgavene ny ihvertfall. Du er bare 193 300 kroner unna Lykkeland Mathfjeld.

Nei, prisen ny er lik, men jeg ser på brukte. Om man handler raskt får man en brukt for 90-95k. Med moms havner man på ca 120k. Ser dessverre at de billigste blir solgt i USA, for av en eller annen grunn foretrekker jeg å handle med europeere.

Helt klart grønn:D Spottet en slik for noen måneder tilbake, så latterlig stilig ut live