Grønn eller sort skive på 116718

Noen som btw har det bildet av han "racerbil"-sjåføren som hadde på seg en 116718? Husker han hadde ekstra foring mellom hånden og klokken for å reduserer vibrasjoner fra bilen.

Grønn er nok det kuleste og minst diskrete.....når en først skal ta en helt ut.
Pammen skal selges da eller går du for to gromme gullur?

Grønn er nok det kuleste og minst diskrete.....når en først skal ta en helt ut.
Pammen skal selges da eller går du for to gromme gullur?

Må nok selge pammen og spytte inn en god del ekstra også. Jeg faller stadig tilbake til å være et lenkedyr.

[video=youtube;0kTrQtE5Oz0]http://www.youtube.com/watch?v=0kTrQtE5Oz0[/video]

Må nok selge pammen og spytte inn en god del ekstra også. Jeg faller stadig tilbake til å være et lenkedyr.

Det lå en slik på finn.no for en stund siden. Det var 2. gangen han hadde den ute for salg. Kunne helt sikkert fått den ned i 100-110 :)

Utrolig hvor forskjellig smak man har på dette forumet.

Jeg synes denne klokken er helt forferdelig med grønn urskive. En ting er at når man skal ha helgull så kjører man den helt ut, men GRØNN?

Nej, for meg skal det være svart på denne altså... Alt annet hadde aldri fått sett lyset på min hånd. Men så er det ikke jeg som skal kjøpe denne heller da :)

Og som du nevner, skivebytte er alltid mulig :)

...

Nej, for meg skal det være svart på denne altså... Alt annet hadde aldri fått sett lyset på min hånd. Men så er det ikke jeg som skal kjøpe denne heller da :)

...

Det er vel ikke så mange av dine klokker som rekker å se lyset på din hånd? Det meste blir jo solgt igjen lenge før den tid :p

Det jeg liker med grønn skive på denne er at det popper mye mer enn en sort skive og når du har en klokke i helgull kan ting poppe ganske mye uansett, man har på en måte krysset over en poppegrense uansett tilfelle.

Videre er grønne skiver vanvittig flott på gyllne metaller, det være seg gull eller bronze - lekkert er det uansett.

Til sist er det noe annet enn en sort skive som vi alle har på "alle" klokkene våre fra før ;).

Skulle jeg først brukt 120k på en brukt klokke (per nå sier jeg det som om det er helt uaktuelt, for et par år siden var rundt 15k uaktuelt på en brukt omega galskap, for et par uker siden var en brukt sub det mest fornuftige i hele verden..... så disse grensene flytter seg kjapt :p) skulle jeg virkelig sørget for å få noe "litt anderledes" enn bare en hel masse gull.

Men ultimat sett er det jo eieren som må ta stilling til dette.