Grønt Milgauss glass til irritasjon.......

Medlem
21. juli 2010
Sted
OSLO
Har nå hatt en Milgauss GV med grønt glass i 4 måneder og må si at jeg irriterer meg over det grønne glasset. Det som da var friskt og fancy er nå bare til irritasjon. Hm, Rolex skal ikke være fancy men konservativ til fingerspissene spør du meg. Flere synspunkter på dette?

Jeg er enig med deg, jeg synes at den ser bra ut på bilder, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde gått fort lei.
Rolex skal være konservativt:)

Ja, konservativt design er bra og tidløst. Migauss GV er jo pen men som du sier, en kan gå lei. Går aldri lei Explorer`n min, nei:)

Føler jeg må forsvare GVen sin ære her: det er den Rolexen jeg har hatt lengst, nettopp på grunn av det grønne glasset. For meg er designet fortsatt veldig klassisk, men med en liten edge som gjorde at spenningen holdt seg litt lengre :)

Føler jeg må forsvare GVen sin ære her: det er den Rolexen jeg har hatt lengst, nettopp på grunn av det grønne glasset. For meg er designet fortsatt veldig klassisk, men med en liten edge som gjorde at spenningen holdt seg litt lengre :)

Joda, GV`n er jo pen ellers hadde jeg ikke kjøpt den meeen jeg så egentlig etter den sorte med blank glass og angrer litt på at jeg ikke kunne vente. Nå har jeg jo en Milgauss og vil uansett ikke gå for den blanke ved annet klokkekjøp. Nå er det Rolex Datejust med blå skive og Omega Speedmaster som står øverst på ønskelista.

Hvor glad er du etter 4 mnd med den sekundviseren, da? mer eller mindre?

Hm, jooo, klokka er jo bare digg men glasset er irritasjonsmomentet. Hadde jeg hatt en GMT-MASTER i helgull og grønn jubileumsskive hadde jeg nok irritert meg over det også.