Grail!

Veldig fint presentert. Morsom lesing og fantastisk vakker klokke. Gratulerer så mye:)
 
Helt ekstremt pen, uten tvil noe av det flotteste man kan få av ur - gratulerer så mye! Og utrolig fine bilder også forresten, de to siste wristshottene var virkelig snadder :D
 
Svaret er vel enkelt og greit:

3879_-_animated_gif_chuck_norris_dodgeball_thumbs_up.gif







Følg med i aller nærmeste framtid. Håper å kunne komme med konkret tid & sted neste uke. Da kan vi jo også snakke mer om mulighetene for at du adopterer meg, @Bluebear. ;)

På tide at du adopterer @runes@Bluebear , han trenger nemlig litt opplæring i hvor mange dager det er i 1 uke;)
 
Redigert av en moderator:
En fantastisk klokke, gratulerer en masse.
Må ærlig innrømme at jeg ikke har sett i denne retning, men etter å foretatt et tilfeldig og (u)motivert dypdykk i kjelleren til Bjerke for snaue 4 timer siden i anledning ny butikk, var jeg "lost" . Jeg ble presentert denne herligheten av et underverk og "understatement", den vandret frem og tilbake mellom armen min og disken til Bjerke uttalelige ganger,den hadde en helt uimotståelig tiltrekning til mitt håndledd.. Denne følelsen kan jeg ikke huske å ha hatt før (jo første gang da jeg traff kona men det er jo ikke så viktig) og JEG ER NÅ TOTALT BETATT. Det var en lang, tung og besværlig vei opp igjen trappen til gateplan og jeg øynet et lite håp om at det var en slags gass eller elektrosjokk i slusen ut som ville slette minnet mitt........men neida !
Det blir en fæl natt og det blir spennende om/når/hvis abstinensen gir seg !!
Igjen grattis, du må ha gjort noe veldig veldig riktig !
 
En fantastisk klokke, gratulerer en masse.
Må ærlig innrømme at jeg ikke har sett i denne retning, men etter å foretatt et tilfeldig og (u)motivert dypdykk i kjelleren til Bjerke for snaue 4 timer siden i anledning ny butikk, var jeg "lost" . Jeg ble presentert denne herligheten av et underverk og "understatement", den vandret frem og tilbake mellom armen min og disken til Bjerke uttalelige ganger,den hadde en helt uimotståelig tiltrekning til mitt håndledd.. Denne følelsen kan jeg ikke huske å ha hatt før (jo første gang da jeg traff kona men det er jo ikke så viktig) og JEG ER NÅ TOTALT BETATT. Det var en lang, tung og besværlig vei opp igjen trappen til gateplan og jeg øynet et lite håp om at det var en slags gass eller elektrosjokk i slusen ut som ville slette minnet mitt........men neida !
Det blir en fæl natt og det blir spennende om/når/hvis abstinensen gir seg !!
Igjen grattis, du må ha gjort noe veldig veldig riktig !

For en fantastisk tilbakemelding @Timewarp! Jeg skjønner og kjenner følelsen din veldig godt, klokken er fantastisk :D
 
Redigert av en moderator: