Grailemne: Daytona, AP RO eller AP ROO Diver?

Hvilken "grail" skal jeg velge meg?

• Daytona

Stemmer: 0 0,0%
  • AP Royal Oak - sort skive

• AP Royal Oak - hvit skive

• AP Royal Oak Offshore Diver

• Annet - spesifiser!

• HTFU, Stefan! :)

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Ja eller at han tar imot penger for hva som helst.......

Hehe. Spiller ingen rolle. Kul er den åkkesom.

;) No offence, Chronodiver :D ;)
haters-gonna-hate-2.jpg

Ingen sure miner her. Har du kommet noe nærmere i din søken? Nok en gang må jeg innrømme at i Daytonaverden er det Chokoutgaven jeg liker best. Der får du alt på et brett spør du meg.

Ingen sure miner her. Har du kommet noe nærmere i din søken? Nok en gang må jeg innrømme at i Daytonaverden er det Chokoutgaven jeg liker best. Der får du alt på et brett spør du meg.

:cool:

Nei, dessverre ikke. ROCen til Christian var nydelig...så det er opplagt at jeg kunne levd med alle disse jeg nevner. Men, som jeg jeg med urette har hevdet ved diverse andre anledninger, er dette en langsiktig grail-søken og ikke noe som vil bli realisert ila kort tid.

Tror dog jeg har funnet ut at en rotasjon med 3 ur passer meg best. Ellers er blir det for lag liggetid på noen. Det betyr at jeg må selge noe om en Daytona skal inn :)

ChristianNs AP ROC på min lanke på GTG hos Adam. Ord er nesten overflødige. Fantastisk flott.
Det som imho taler imot AP er at bezelen er svært ripeutsatt og det jeg har fra sikre kilder om vannvittige servicekostnader...Men dog!
aproc2.jpg

Er ikke alt av ur i godt polert stål særlig utsatt for skjemmende riper? En ting jeg liker med matt titan er at hairlines og slikt liksom forsvinner i fargen. Ingen APmann men kan like den hvite skiven på den der.

b00b3e48-b2a3-287c.jpg

Samme klokke på undertegnet.
Må si den er svært tiltalende.
Når lottogevinsten er der ligger blå uten chrono veldig godt ann til kjøp :)

... så som svar på tråd. Grailemne er det absolutt

Daytona er nok også ripeutsatt, med polert bezel. Daytona i stål med keramisk bezel er min våte drøm :D

Rå den ROCen. Satt usedvanlig godt på lanken Mikke!

Er ikke alt av ur i godt polert stål særlig utsatt for skjemmende riper? En ting jeg liker med matt titan er at hairlines og slikt liksom forsvinner i fargen. Ingen APmann men kan like den hvite skiven på den der.

Børstet bezel..= mer ripeutsatt vs feks keramisk på Sub c. :)