Grand Seiko Auto

Medlem
4. aug. 2011
Sted
Kristiansand
Et medlem her på forumet ville selge denne for å finansiere nytt klokkekjøp, så da følte jeg meg forpliktet til å trå støttende til og kjøpe klokka. Den har vært unboxet her tidligere.

DSC_0044.jpg

DSC_0045.jpg

DSC_0047.jpg

DSC_0063.jpg

DSC_0064.jpg

DSC_0060.jpg

Klokka på armen, litt trang lenke, må få satt på et ledd til.
DSC_0055.jpg

Familiebilder
DSC_0072.jpg

DSC_0080.jpg

DSC_0081.jpg

Takk for titten.

Rett og slett råfin! Sidebildet fra lenkesiden minner meg faktisk om Explorer 1 - sikle sikle. Gratulerer!

Forresten, ErikR har vel her tatt verdensrekord i bruk av tape? Det der må være årets best pakkede pakke! :p

Gratulerer Jon Ali, den der fristet meg voldsomt! Et nydelig ut :cool: Ser gjerne enda flere bilder og gjerne en review :)

Gratulerer! GS har fått litt gral-status hos meg, og kommer nok i samlingen når jeg bare får spart opp nok på klokkekontoen...

Sent from my iPad2

Gratulerer med nytt tilskudd i GS serien. :D
Virkelig en flott klokke. :D

Fin familie,du har jo flere!

Rett og slett råfin! Sidebildet fra lenkesiden minner meg faktisk om Explorer 1 - sikle sikle. Gratulerer!

Forresten, ErikR har vel her tatt verdensrekord i bruk av tape? Det der må være årets best pakkede pakke! :p

Grattis med handel gutter!

Nydelig GS

Gratulerer Jon Ali, den der fristet meg voldsomt! Et nydelig ut :cool: Ser gjerne enda flere bilder og gjerne en review :)

Gratulerer med et nytt flott ur, jon ali :p

Grattis så mye med kompletering av Seiko stammen.

Mvh
Timebandit.

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen, @Kohe321-Tror han har brukt en rull med tape ja, toåringen i huset var spinnvill når jeg pakket opp denne:)

Gratulerer! GS har fått litt gral-status hos meg, og kommer nok i samlingen når jeg bare får spart opp nok på klokkekontoen...

Sent from my iPad2

flyback skrev:
Grattis! Knallfin GS!

Minuteman skrev:
Gratulerer med flott familietilskudd.

boenna_69 skrev:
Fantastisk klokke... Grattis!

Timekeeper skrev:
Gratulerer med clean Grand Seiko. Flott familie i utvikling også!

Vidar skrev:
Gratulerer! Virkelig en flott Seiko du har fått deg!

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner alle sammen.