Grand Seiko Auto

Gratulera med ny klokke. Lønnar seg å vera rask på labben.
Når eg såg denne på KS så var den allerede reservert...:(

En unik (par)samling. Er bare så utrolig nysgjerrig på disse klokkene. Gratulerer :)

Gratulerer med definisjonen på understated kvalitet! Den ser meget bra ut, og finishen ser ut til å være førsteklasses :)

Lekkert!

Med to Seiko GS er du den ubestridte Seiko-kongen på TS:D

Gratulera med ny klokke. Lønnar seg å vera rask på labben.
Når eg såg denne på KS så var den allerede reservert...:(

En unik (par)samling. Er bare så utrolig nysgjerrig på disse klokkene. Gratulerer :)

Denne hadde jeg også lyst på! Grattis med nok en flott GS!

Gratulerer med definisjonen på understated kvalitet! Den ser meget bra ut, og finishen ser ut til å være førsteklasses :)

Takk for alle gratulasjoner, jeg er meget fornøyd med klokken:D

Svært stilren, nydelig klokke. Gratulerer så mye. Har selv sett mye på GS, og det skulle ikke forundre meg om en havnet i boksen etterhvert. Flott at ikke alle kjøper Sub hele tiden. :cool:

Svært stilren, nydelig klokke. Gratulerer så mye. Har selv sett mye på GS, og det skulle ikke forundre meg om en havnet i boksen etterhvert. Flott at ikke alle kjøper Sub hele tiden. :cool:

Ikke noe galt med sub, men det hadde vært kjedelig om alle kjøpte det hele tiden ja:D
Jeg er veldig fornøyd med GSene mine, det er veldig pene klokker og jeg kan trygt anbefale GS, du vil ikke bli skuffet. Og med Seiko på skiva går de under enhver radar, ingen i huset mitt har noen som helst formening om GS, samboeren min vet bare at Seiko lager gode billige klokker;) Minus er sansynlig et verditap ved flipping.

Gratulerer med en veldig pen GS :)

Takk Ulven.

Gratulerer med en veldig pen GS :)
+1. Klassisk. Stor sans for GS men diverene som jeg interesserer meg for blir nok godt for store for meg.

Takk. Ja GS diverene er vel gode 44mm, rett under po xl i størrelse.

Gratulerer så mye, en flott Seiko. :)
Gikk nesten glipp av denne:)
Fra mobilen

Takk, ja det er ei klokke som sniker seg under radaren til de fleste, men ikke din:)

Kult når sidemann på morgenflyet, i det du reiser deg opp og skal pakke sammen på vei ut, spør hva klokka er og sier med halvveis smil: "fin klokke du har, har selv lyst på en" varmer et WIS hjerte. Sjarmen med GS er at det kun er nerder som oss som vet hva det er.

Entropy skrev:
Gratulerer så mye. Fin historie, flott klokke. Bruk den opp
Takk Entropy

phil skrev:
Kjempefin! Så utrolig clean look Gratulerer!
Takk phil

UJU skrev:
Gratulerer!
Et flott par du har der.
Takk UJU

Klokka er veldig stilren og pen, det er 37mm som bare vokser på meg. Den har fått veldig mye armtid. Jeg ville ikke for kort tid siden ha trodd at jeg kunne bli så forelsket i ei enkel klassisk lita klokke. Kanskje jeg må revurdere hele klokkesamlinga nå. Den har 100m water resist rating, så jeg tørr å bruke den til det meste. Den er uten lume, så lesbarheten i dunkel belysning avhenger av refleksjon fra viserne. Det går fint å lese ca. tiden i et mørkt rom med døra på gløtt eller i lyset fra en skjerm, ute om natta må det være gatelys. Finishen på begge GSene er fantastisk, de er en glede å bære på armen.