Til salgs har jeg en SBGJ201, med den såkalte «Mount Iwate» skiven. Klokken er kjøpt ny hos norsk forhandler Januar 2021, og kommer med garantikort, inner- og ytter-boks, ekstra ledd og alt annet som fulgte med ved kjøp. Klokken er sparsommelig brukt og er i veldig god stand. Kjøpsdatoen betyr at du får GS sin ny 5-års garanti.
Her er litt spesifikasjoner:
Ref: SBGJ201
Urverk: 9S86
Funksjoner: Dato, GMT, High-beat.
Lenke: Stål
Diameter: 40mm
Kasse: 44GS
Nypris: 74.950,-
Min pris: 46.500,-
Pris kan diskuteres, bytter kan foreslås, gjerne bytter nedover i pris.
Klokken har noen bruksmerker her og der, men ingen store riper eller hakk. Har prøvd så godt jeg kan å få de med på bildene. Serienummer er redigert bort i bildene.
Jeg har kun gode referanser fra tidligere handler og ønsker å holde det slik. Holder til i Oslo og kan møtes for handel, eller sendes på kjøpers regning. Ønsker ikke kontanter i betaling. Send meg gjerne melding om eventuelle spørsmål.
Her er litt spesifikasjoner:
Ref: SBGJ201
Urverk: 9S86
Funksjoner: Dato, GMT, High-beat.
Lenke: Stål
Diameter: 40mm
Kasse: 44GS
Nypris: 74.950,-
Min pris: 46.500,-
Pris kan diskuteres, bytter kan foreslås, gjerne bytter nedover i pris.
Klokken har noen bruksmerker her og der, men ingen store riper eller hakk. Har prøvd så godt jeg kan å få de med på bildene. Serienummer er redigert bort i bildene.
Jeg har kun gode referanser fra tidligere handler og ønsker å holde det slik. Holder til i Oslo og kan møtes for handel, eller sendes på kjøpers regning. Ønsker ikke kontanter i betaling. Send meg gjerne melding om eventuelle spørsmål.
Redigert: