Grand Seiko Limited Quartz SBGV019G

Teit å kjøpe noe slikt?

• Ja

Stemmer: 2 5,9%
  • Nei

Stemmer: 32 94,1%

• Antall stemmer
    34
  • Avstemningen stengte .
Helt rått! Hadde det vært meg ville jeg prøvd den på brun krokorem for å få sekundviseren til å "poppe" enda mer. Liker fontvariasjonene på skiva og dato også.

• Liker
Reaksjoner: Gin
Grattis @Gin!
Lekker og ikke minst artig at du er eneste (i alle fall første) i Norge med en slik klokke!
Baksiden var jo tøff! Den må sees med litt ironi da det er innsyn til et ikke-mekanisk urverk!

Den blir dressy, men det vil nok også være dens fordel. Det blir nok en klokke som vil være artig å ta på til dress!

Virkelig stilig!

8

• Liker
Kontrastfarven til sekundviseren på quartz-modellen var helt klart en sexy detalj!

8

Var ute etter en kvalitetsklokke som kunne brukas til alt og som såg bra ut. Med 50-års serviceintervall og Grand-Seiko kvalitet trur eg at dette vært ein suksess Er uansett ikkje ein samlar så annenhåndsverdi har ingen betydning for meg.

Takkar forresten Gin!

Har ei Tag Heuer quartz frå før som eg har vært særs nøgd med. Den største forskjellen pr nå er at Grand Seikoen satt som eit skudd på handa med ein gong mens Tag Heueren trengde tilvenning.

• Liker
Dessverre blir dette fantastiske uret nesten aldri brukt:( Tror det har vært på håndleddet maks 10 ganger. Litt for lite, litt for pent og blir derfor valgt vekk mot mine røffere ur.
Lurer derfor på om jeg skal jeg skal la det gå - anyone?
Tror allikevel dette uret blir værende, det kan være kjekt å ha.:)
Lar allikevel annonsen for uret stå, men "bumper" den ikke lengre, slik at den etter hvert vil forsvinne laaaangt nedover i KS tråden. Du som allikevel er interessert, kan finne annonsen for den HER.

Redigert: