- Medlem
- 6. des. 2013
@Chronodiver - "sterkeste lanseringer"...også til 110K? Dyrt. Jeg liker den, men sliter med lesbarheten på en fantastisk skive. Kontrast mellom visere og urskive er et must - uansett prisklasse.
Hei, jeg registrerte meg i ens ærend å finne ut hvordan jeg kan få tak i GS SBGV245, helst brukt men import kan også gå.
Har noen her en for salgs eller vet hvor jeg kan kjøpe fra?
Sistnevnte link er en proxyservice hvor du blant annet kan få opp annonser fra yahoo auctions. Bruk dhl express for forsendelse til Norge da vanlig post er kraftig forsinket om dagen.
ヤフオク! - 日本最大級のネットオークション・フリマアプリ
ヤフオク!は、お店にないものも見つかる買える 日本最大級のネットオークション・フリマアプリです。圧倒的人気のオークションに加え、フリマ出品ですぐ売れる、買える商品もたくさん!auctions.yahoo.co.jpZenMarket, Discover Japan - Buy from Japanese websites worldwide
Where to buy products from Japan? Want to buy from Japanese online stores and ship to your country? ZenMarket is the best Japan proxy shopping service for you! Discover online shopping in Japan - directly shop on Mercari, Amazon Japan, Rakuten, and Rakuma - or live bid on Yahoo! Auctions Japan...zenmarket.jp
Sistnevnte link er en proxyservice hvor du blant annet kan få opp annonser fra yahoo auctions. Bruk dhl express for forsendelse til Norge da vanlig post er kraftig forsinket om dagen.
Har du brukt Zenmarket? I så fall, fungerer det bra?
Og hvordan er det med japansk vat når jeg kjøper via Zenmarket? Ser at på auksjonene kommer det 10% lokal VAT i tilllegg. Siden de tror jeg er i Japan.
Jermstad Molde. Christensen Oslo.Da har jeg lest gjennom 44 sider med GS snacks, og lysten på en GS har ikke blitt noe mindre.
Hvor finner jeg det beste utvalget av GS i Norge?
Jermstad Molde. Christensen Oslo.