La ut en generell WTB på Grand Seiko - og fikk 1 svar.. Flaks at det var akkurat den modellen jeg kanskje hadde mest lyst på
Takk for en hyggelig handel!Etter å ha brukt disse GS quartz klokkene en stund må jeg si at Submariner nesten føles for stor. Tror ikke jeg har sagt det før Har litt lyst å prøve SBGX261/263 også.
Takk for en hyggelig handel!
Jeg trives utrolig godt med GS Quartz i forhold til kassehøyde og vekt, merker at SLGA007 med SD er mye mer "topptung" på armen. Jeg prøvde en SBGX263 på armen hos urmakeren her i Drammen, og så det kan nok fort bli en 261 på meg etter hvert (kommer til å være rask om det dukker opp en på brukten) - da jeg allerede har en GS med Champagne-skive.
Har jo gått med Rolex DJ36 de siste årene, så jeg vil nok kunne trives bra med en 37mm.
Bærer GS (sbgx) bittelitt større enn DJ36 @speedieThomas?
Fantastisk flott kasse på disse! Herlig vintage-preg med «box-crystal», og kasseformen bærer høyden veldig bra på armen.
Ubrukt Grand Seiko fyllepenn med to refillpatroner og blekkhus. Vinnerbudet kan vippses til fellesinnsamlingen #2170. https://vipps.no/hjelp-ukraina/
Jeg spanderer porto, eller den kan leveres i Oslo 30. mars.
Auksjonen går til søndag 20. mars, kl. 21.
Vis vedlegg 283629
Vis vedlegg 283628