Gratulerer med dagen, rousp!

Medlem
15. juli 2009
Gratulerer med dagen! :cool:

happy-birthday-sexy-300x208.jpg

Her på TS får man vel stort sett bare vite om ens preferanser innen klokker, så da kan det være greit å helgardere! :D

1.jpg

Gratulerer rousp!!

;)

Ah.. beklager Kristian... Visste ikke du spilte på andre siden...

jerry-and-george.jpg

Skal vi se....

ah.. her ja!

20854.jpg

Igjen... Beklager misforståelsen i første post! :)

Gratulerer med dagen! (har ikke noe fancy bilde men regner med at bildene som allerede er postet dekker hele spekteret). ;)

Gratulerer med dagen. Kan trådstarter enten skrive NSFW eller NSFB(NOT SAFE FOR BREAKFAST) i tittelen? Mistet litt matlysten her jeg sitter :p

Hahahhahahahhahahaha! :D

Her var det virkelig noe for en hver smak. Tror jeg holder meg til det tradisjonelle og trygge. Kanskje litt kjedelig, sier noen, men så er jeg nå en gang rimelig konservativ i klesveien også. :p Håper andre kan få glede av de andre bildene, selv om jeg må medgi at jeg er litt skeptisk til den sauen..

Dagen skal feires med kake, muffins, reinsdyrstek og en gåtur. (Finn en ting som ikke passer inn.)
Ingen ny klokke i gave hos meg. Har dog blitt inspirert av dere andre her inne, så det kommer vel en gang i tiden.

Hahahhahahahhahahaha! :D

Her var det virkelig noe for en hver smak. Tror jeg holder meg til det tradisjonelle og trygge. Kanskje litt kjedelig, sier noen, men så er jeg nå en gang rimelig konservativ i klesveien også...

Såååå.... Det du sier er at de muskuløse mennene burde hatt dress på seg? :p

Grattis med dagen, unge mann :)

For å ikke skremme nye medlemmer burde kanskje denne flyttes til SP?