Gratulerer med dagen, rousp!

Såååå.... Det du sier er at de muskuløse mennene burde hatt dress på seg? :p

Grattis med dagen, unge mann :)

Hadde jeg invitert til fest hadde jeg nok følt det mer naturlig, ja. :p

.....for ikke å snakke om kone/samboer...:cool:

Har ingen sånne som kan bli skremt, ennå. Selvsagt for å minimere utgiftene og fokusere på klokkesamling. :rolleyes:
Dog kan jo andres koner/samboere begynne å lure på hva slags interesser mannen deres har om en forlater dataen med denne tråden åpen.

Tar det forresten som et sunnhetstegn på forumet når bursdagstråden min utarter seg såpass at det blir foreslått å flytte den til SP. ;)

Hva? Ikke en liten trøstepresang engang? Fra rousp til "hvaennduegentligheter"... Kanskje en ny rem eller nato...

Se i signaturen min så får du et hint om hva jeg egentlig heter. ;)

Neei, hadde tenkt å kjøpe en beater til meg selv. Har bare ikke fått ut fingeren ennå. På remfronten har jeg gått meg vill, vet ikke hva jeg ønsker meg lenger. :p

SP, beklager men jeg spiller ikke på det andre laget og skjønner ikke. :confused::confused::confused:

SP = Salon Privé, en egen eksklusiv salon tilrettelagt for at de som, som du selv så pent sa det, spiller på det andre laget, skal kunne holde sine indre lyster og tanker unna offentligheten. En svært hyggelig og bra plass å være om jeg skal si det selv.

Gratulerer med dagen Kristian!

birthday_guys.jpg

Når er det bursdagsfest? ;)

Gratulerer med dagen Kristian!

http://i736.photobucket.com/albums/xx2/magnus880/birthday_guys.jpg[IMG]

Når er det bursdagsfest? ;)[/QUOTE]

Litt usikker, men som tidligere sagt så foretrekker jeg dress framfor minimal påkledning på herregjester. Det gjelder nok også deg og vennene dine. ;)

Og takk for kaken Agassiz! ;)