Gratulerer med datter Anders!

Medlem
20. juli 2009
Foreslår en egen tråd, kanskje Juce vil redigere inn alle svarene fra "Dagens klokke" hit?

Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

Timet hele greia med Daytonaen, og har ikke hatt et ledig øyeblikk til å skifte. Enkelte røster på sonen har vel kalt det et dameur, og det passer jo fint siden det aldri skal selges og engang skal sitte på denne lille frøkna ;)

Du verden som livet kan snus opp ned. Fantastisk! :D

Klokkebilder747.jpg

Gratulerer så mye, Anders! Det er vel din første? Du har det beste i livet foran deg nå (og litt av det verste;)).

Omsider:p. Gratulerer utrolig mye. Du har helt rett. Livet som du kjenner det er over, men du kommer neppe til ønske det tilbake.

Gratulerer Anders med en fin jente! Har hatt en helt tilsvarende opplevelse selv i løpet av året, og kan skrive under på at livet tar en 180-grader. Ukedagene handler plutselig om middag til baby, stelling og legging av baby, middag til oss, stelling og legging av oss, soving, våkning (plutselig begynner man å sove med klokke på armen), soving, våkning altfor tidlig, sjangling til jobb, forsøkvis jobbing, rett hjem. (Etter jobb-pils og lignende innvilges etter søknad i tre eksemplarer, to uker i forveien, og kan inndras uten åpenbar grunn.)

Og så, når jeg åpner døra hjemme på ettermiddagen, et fornøyd hvin fulgt av energisk krabbing over gulvet og armer som sier "jeg vil opp, nå!". Og det kan ikke sammenlignes med noe annet :)

Som to-barns far selv så er det bare å gratulere.
Dette slår ALLE klokker du noen sinne ønsker og får. Det slår ALLE type biler du enn kjører og ønsker å kjøre. Det slår ALLE fisker du noen sinne får inn på land (selv som de største bestandig slipper).

...dette, Anders(som jeg aldri har møtt), er det absolutt beste som her skjedd deg! Du kommer nå snart gjennom en fase med søvnløshet, desparasjon, fortvivelhet og høy puls......det beste er at det kommer ikke til å gå opp for deg før om noen år at dette er de beste årene i ditt liv. Savner det nå ikke - men, vil aldri vært for uten!!

GRATTIS:p

Som to-barns far selv så er det bare å gratulere.
Dette slår ALLE klokker du noen sinne ønsker og får. Det slår ALLE type biler du enn kjører og ønsker å kjøre. Det slår ALLE fisker du noen sinne får inn på land (selv som de største bestandig slipper).

...dette, Anders(som jeg aldri har møtt), er det absolutt beste som her skjedd deg! Du kommer nå snart gjennom en fase med søvnløshet, desparasjon, fortvivelhet og høy puls......det beste er at det kommer ikke til å gå opp for deg før om noen år at dette er de beste årene i ditt liv. Savner det nå ikke - men, vil aldri vært for uten!!

GRATTIS:p

+1

Kan bekrefte delen med "søvnløshet, desparasjon, fortvivelhet og høy puls"!
Ville ikke vært foruten! :D

Grattis igjen!

Tusen takk alle sammen :D Har sittet og surfet litt klokker med vesla på armen i dag, så dette får hun inn med morsmelka. Nattsøvn og fritid er bare å glemme, det har jeg skjønt. Men følelsen av å få en ilter liten skrikebylt til å bli en myk og fornøyd tulle er rene rusen :D

Gratulerer igjen.
Da er det vel bare å starte treningen, børste støvet av boksehanskene og forberede seg på tenåringsfriere om noen år.;)
Du har vel en 14-15 år på å komme i form på.