Gratulerer med datter Anders!

Gratulerer igjen.
Da er det vel bare å starte treningen, børste støvet av boksehanskene og forberede seg på tenåringsfriere om noen år.;)
Du har vel en 14-15 år på å komme i form på.

Jegerprøven med etterfølgende innkjøp av hagle går mye raskere...
Min er allerede i hus, og frøkna har ikke bikket mer enn 2,5 år enda!

Gratulasjoner ble gitt i en tråd som ble slettet, men herre jemini som jeg gratulerer! Hvilken klokke skal du kjøpe for å huske denne stunden?

Gratulerer med ei nydelig lita jente, håper alle tre har det bra.

Mitt råd er å finne frem den klokka som har best lum og venne seg til med å sove med den på armen, det er faktisk praktisk når du har en baby.

Du vil få mye morro i tiden som kommer.
DSC_0022.JPG

Gratulerer med ei nydelig lita jente, håper alle tre har det bra.

Mitt råd er å finne frem den klokka som har best lum og venne seg til med å sove med den på armen, det er faktisk praktisk når du har en baby.

Du vil få mye morro i tiden som kommer.
DSC_0022.JPG

Jeg håper dette er et arrangert bilde, tror ikke jeg hadde løpt etter kameraet hvis jeg oppdaget den lille i ferd med praktiske undersøkelser mtp vanntettheten til klokkesamlingen :)

Jeg håper dette er et arrangert bilde, tror ikke jeg hadde løpt etter kameraet hvis jeg oppdaget den lille i ferd med praktiske undersøkelser mtp vanntettheten til klokkesamlingen :)

Joda jeg regnet med at dette kom til å skje når jeg la den mest slitte klokka i samlinga ved siden av akvariumet (som skulle sjekkes for lekasje), så jeg sto klar med kamera :D

Anders! Dette har jeg gått glipp av!
Gratulerer så mye med datteren!
Og ikke minst velkommen til den forvirrende verdenen av endeløs nærhet og kjærlighet, søvnløshet, bekymringer og selvrealisasjon.
Det er nå du virkelig kjenner at du lever!

Takk Frodo! Jeg kjenner hvertfall at jeg er skikkelig trøtt :) Men det er en fin tid!