Min gamle Gull DJ har nr. Kanskje jeg en dag prøver å finne ut hvor den er kjøpt.
Vis vedlegg 258053
De graverte min 2020 sub, så de praktiserte ihvertfall frem til da. Vil tro det er der, mine er nesten ikke synlige uten lupe og helt umulig å tyde uten.Kjøpte ny Rolex hos Bjerke i går.
Er ikke inngravert noe, så vidt jeg kan se.
Skal på med lupe i morgen, men på Seamasteren min er det godt synlig med nakent øye.
Jeg har ikke bedt de om å la være, så kanskje de har sluttet nå?
April i år gjorde de det på min, er nesten ikke synlig her heller.De graverte min 2020 sub, så de praktiserte ihvertfall frem til da. Vil tro det er der, mine er nesten ikke synlige uten lupe og helt umulig å tyde uten.
Send klage.Sjekket med lupe nå. Klokka er ikke risset
Enig, jeg synes dette bare er sjarmerende og legger til snarere enn å trekke i fra.Bjerke får ikke lengre lov å gravere inn NUF-nr av Rolex.
Synd spør du meg, jeg hatt glede av dette nr mange ganger.
Bjerke får ikke lengre lov å gravere inn NUF-nr av Rolex.
Jeg er ganske sikker at den Pepsien jeg kjøpte i juni er gravertBjerke får ikke lengre lov å gravere inn NUF-nr av Rolex.
Synd spør du meg, jeg hatt glede av dette nr mange ganger.
Jeg er ganske sikker at den Pepsien jeg kjøpte i juni er gravert
Jeg er ganske sikker at den Pepsien jeg kjøpte i juni er gravert
Aner ikke dato for denne «regelen», men ved kjøp av Rolex 10.sept fikk jeg denne beskjeden fra Bjerke, og klokken har følgelig ikke nuf-nr inngravert.Samme med min Rolex kjøpt forrige måned.
Min pelagos fra april 21 har nr.Har Tudor også lagt ned forbud mot å gravere? Kan ikke finne noe nummer på min FXD. Noen som vet?