Gravering på kasse

Medlem
8. mars 2014
Sted
Oslo
Hei,

jeg har tenkt å få navn og dato gravert inn i kasse på en klokke. Dette er definetivt ikke DIY, så lurte på om noen vet hvor man kan få gjort noe slikt? Siden det er snakk om kassen, og denne er relativt rund, så antar jeg at det må gjøres for hånd..

Jeg fikk gravert (for hånd) baklokket på klokken min sønn fikk til komfen hos Sugar Shop i Briskebyvn.
Jeg ba spesefik om å ikke graverende for dypt, noe det heller ikke ble.
Hvis du spør etter en som heter, Elisabeth (mener hun het det) så får du god hjelp.
Lykke til!

En dreven gullsmed bør vel kunne gjøre slikt.
Så var det å finne denne drevne gullsmeden da. :p

Jeg fikk gravert (for hånd) baklokket på klokken min sønn fikk til komfen hos Sugar Shop i Briskebyvn.
Jeg ba spesefik om å ikke graverende for dypt, noe det heller ikke ble.
Hvis du spør etter en som heter, Elisabeth (mener hun het det) så får du god hjelp.
Lykke til!
Da ser det ut som om den drevne gullsmeden var funnet. Antar du er fornøyd med jobben hun gjorde siden du nevner henne..? Har hørt folk skryte av de fine tingene de lager, så en enkel gravering bør være grei skuring. Går sporenstreks opp til Elisabeth i morgen etter klokkehandel. Takk for tipset. :)

Så var det å finne denne drevne gullsmeden da. :p

Da ser det ut som om den drevne gullsmeden var funnet. Antar du er fornøyd med jobben hun gjorde siden du nevner henne..? Har hørt folk skryte av de fine tingene de lager, så en enkel gravering bør være grei skuring. Går sporenstreks opp til Elisabeth i morgen etter klokkehandel. Takk for tipset. :)

Var fornøyd med resultatet, ja. De gjorde det ikke der, men sendte klokken til en gravør.

Spør her istedenfor å starte en ny tråd da emnet er litt relevant: Jeg tror det kunne vært kult(og stopp meg hvis det høres heelt galt ut) å tatt urskiven av en litt generisk og affordavle vintage, gravert verket og satt på viserene igjen:D