GTG 20 januar 2017

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Sted
Kongeriket Norge
Takk for en fantastisk aften med herlig mennesker, men som vanlig må jeg få ut litt steam. Klandrer ikke noen, men send en enkel melding for de som føler seg truffet, så dropper jeg hele greia.

Kvelden startet med fine folk, @Tom Henriksen som jeg i lang tid har diskutert med og kanskje ble også stridsøksa begravd en gang for alle. Fy flate for en herlig fyr med kanon meninger og innspill. Andre venner ditto med vanlige tendenser, men regner vel kommentarer der som døde. Men fra øl til safari. Faen heller folkens,

Kommer du på GTG må man faen meg betale for seg. Penga driter jeg i, men har du spist calzone/kebab,entrecote betalt for deg a. Dette er andre gangen jeg sitter med regninga. Hyggelige folk ja seff, men faen ta ass. Litt selvinsinkt og respekt for andre folks økonomi må man tenke på.

På veien oppover med trikken, fikk jeg vite at kidden ble frastjålet alle Pokemon ex korta på SFO (dvs glinsekort av høy verdi for de ikke Pokemon vant) til en verdi på 5-7K.... Da er det ikke fett å måtte cashe ut igjen til voksne folk på GTG etter "glemt" regning. Skerp dere. Om noen har dårlig samvittighet, send meg en pm, det er lov å glemme. Carsten og jeg satt igjen med regninga, SAMMA som sist. Ikke kult! Jeg driter ikke penger. Kiidden trenger nye pokemon kort nå, samt at dansken må komme seg tilbake til Køben, dette er ikke kult!

Ikke bare gå, gjør opp for deg a!!!

Redigert:
Det kan like gjerne ha vært restauranten som surret, så jeg tror ikke nødvendigvis vi skal se hoder rulle her. Jeg tilbød meg å betale "sluttpotten", evt dele den med deg. Tilbudet står fortsatt, bare å sende meg et vippskrav.

Om noen har glemt noe, ordner det seg nok:)

Takk for en hyggelig kveld!

PS;
Jeg hadde aldri trodd at du skulle greie å skrive så sent:p

• Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
frastjålet alle Pokemon ex korta på SFO
Hvordan lar dette seg gjøre?? Er de voksne så hjelpeløs at de ikke klarer å unngå at slike ting skjer?? Og mangler dagens barn såpass med moral at dette er 'innafor'? Jeg er oppriktig sjokkert, og føler med sneipen din.

Hva regningssnikere angår, er jeg dessverre ikke overrasket..:mad:

Det er sef veldig antigentlemann og glemme regninga si. Meeen er man høy som en nyopptrekt klokkefjer etter et par gode timer m panerai. Så kan det faktisk hende at man er så beruset at man ikke har annet en luminerende urskiver på netthinnen i det man forlater stedet. Det er sikkert rimelig pinlig for vedkommende.

Et annet scenario er jo at vedkommende stakk av fra hele greia.

Tredje scenario er at stedet fucka det til. Dette tilfellet er vel egentlig å foretrekke. Da deler vi alle på det beløpet.

Det som jeg derimot ser på som et lite problem er posten din. Og formen på den. Den oppfordrer ikke akkurat til å komme krypende. For en er allerede satt i gapahuk.

Med mindre scenario nr to er tilfelle.

Det kan like gjerne ha vært restauranten som surret, så jeg tror ikke nødvendigvis vi skal se hoder rulle her. Jeg tilbød meg å betale "sluttpotten", evt dele den med deg. Tilbudet står fortsatt, bare å sende meg et vippskrav.

PS;
Vet ikke om dette kan kalles skriving egentlig. Ble vel redigert en ti-tolv ganger etter hva jeg husker.

Er ikke store innhogget i økonomien, så får bare børste det av meg. Sånn i retrospekt tror jeg også at restauranten har blingsa etter alle feilleveingen av mat. Kan vel heller si at jeg var heldig som måtte betale så lite :)

Uansett er det ingen hoder som skal rulle her og jeg skal ikke ha cash. Vet at du ville ta slumpen @Thomas84 Det ville du jo sist og, men nå vil jo jeg være fus i alt, hehe.

Sitter på hytta med en god rødvin og 087 på armen, herlig langtur på svaberget dønn alene. Trist å logge seg på og se at @Qwestern sitter igjen med svarteper etter en hyggelig GTG. Jeg tror jeg har fasit, rimelig sikker på at personalet laget en herlig fuck-up med regningen - husker at @Frik og jeg betalte i kassen midt i lokalet på vei til utgangen mens flere av dere andre betalte ved baren like ved bordet. Da blir det vanskelig for surrehuene som løp rundt og skulle levere mat til feil/riktig bord. Når det er sagt, jeg bidrar hvis du ikke kommer i vater med regningen.
Tom

Takk for et meget hyggelig treff folkens! Mye snacks og topp stemming hele kvelden.

Enig med @Tom Henriksen , trist og skuffende å se at noen ikke har gjort opp for seg!
Jeg vippset deg noen kroner, @Qwestern! Tror servitørene må ha surra mye med regningen, jeg betalte i baren og regnet med at de plukket det fra vårt bord, det så slik ut på skjermen når hun trykket rundt. God helg :)

• Liker
Reaksjoner: Qwestern

PS;

+1

@Qwestern
Jeg har allerede et bedre forslag til neste gang: catering med forskuddsbetaling noen sted hvor vi kan også vise neon DVD om OP. Dette ordner vi så blir det ikke være noen mulighet til å oppføre seg slik.
Men det kan også være at restaurant har surret og vi (i godt humør) har fått det med. Litt dumt. Må ha litt mer kontroll til neste gang og jeg føler meg litt ansvarlig for det! Så send meg gjerne en sms også deler vi hva du har betalt ekstra.

Men nå husker jeg. Hvis dere husker kom en servitør til bordet med en burger ca 18:30/18:45 og sporte flere ganger om den var våres. Alle svarte nei. Jeg tror at den gikk uansett i regninga!

Send sms så vippser jeg ;)

+1

@Qwestern
Jeg har allerede et bedre forslag til neste gang: catering med forskuddsbetaling noen sted hvor vi kan også vise neon DVD om OP. Dette ordner vi så blir det ikke være noen mulighet til å oppføre seg slik.
Men det kan også være at restaurant har surret og vi (i godt humør) har fått det med. Litt dumt. Må ha litt mer kontroll til neste gang og jeg føler meg litt ansvarlig for det! Så send meg gjerne en sms også deler vi hva du har betalt ekstra.

Men nå husker jeg. Hvis dere husker kom en servitør til bordet med en burger ca 18:30/18:45 og sporte flere ganger om den var våres. Alle svarte nei. Jeg tror at den gikk uansett i regninga!

Send sms så vippser jeg ;)

Er ferdig med dette for lenge siden. Jeg har blitt vippset i flere omganger idag og ønsker ikke penger. Ikke tenk på det :)

• Liker
Sitter på hytta med en god rødvin og 087 på armen, herlig langtur på svaberget dønn alene. Trist å logge seg på og se at @Qwestern sitter igjen med svarteper etter en hyggelig GTG. Jeg tror jeg har fasit, rimelig sikker på at personalet laget en herlig fuck-up med regningen - husker at @Frik og jeg betalte i kassen midt i lokalet på vei til utgangen mens flere av dere andre betalte ved baren like ved bordet. Da blir det vanskelig for surrehuene som løp rundt og skulle levere mat til feil/riktig bord. Når det er sagt, jeg bidrar hvis du ikke kommer i vater med regningen.
Tom
Vi får vurderer en "delregning" app eller kreve mer kontroll fra personal neste gang. Når jeg dro kl 20 og betalte spurte jeg om det ble trukket ifra totalen. Hun sa ja, du får kvittering her.... men man kan jo lure.
Et meget hyggelig treff overveier disse utfordringen;) Sees

• Liker