GTG BERGEN 25 2 2012 BILDER!!!

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
13.016
Sted
Gullkysten
6 unge menn samlet seg i dag i Bergen for prat og tafsing om og på hverandres klokker.

Bilder kommer :D
 
Noen smakebiter...

Mange flotte klokkkemerker på bordet i dag: Patek, AP, Jaeger, Omega, Rolex, Chronoswiss, tag Heuer, Stowa, Breitling, Sinn...

Flere av merkene var jomfruelige for meg...

De lekre bildene får Tore ta seg av :cool:

Takk til lobergen, rousp, Magnus, Arild, Tore!!

IMG_3975.jpg

IMG_3982.jpg


Mer følger...

IMG_3974.jpg
 
IMG_4014.jpg

IMG_4012.jpg

IMG_4010.jpg

IMG_4009.jpg

IMG_4008.jpg

IMG_4007.jpg

IMG_4001.jpg

IMG_4037.jpg

IMG_3981.jpg


Til slutt et bilde av én av boksene en av deltagerne hadde med seg :eek:
IMG_4038.jpg


Alt i alt en særdeles hyggelig formiddag! Tusen takk karer, må det snart gjentas!
 
Her var det mye flott og tafse på, ser ut som det var en liten overvekt av Rolex i dag også gitt :p
 
Den Chronoswissen til Rousp er så styggpen, du får komme deg på Oslo GTG en gang gutt!
 
Tusen takk for en fantastisk formiddag! Det var imponerende mye lekkert som dukket opp. Det må absolutt gjentas snart :)
 
Takk for at du deler. Så utrolig mye lekkert at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne en gang. Men den nautilusen... Helt sykt pen.
 
Her var det mye flott.
Takk for at dere deler.:p
Skjønner meg ikke på de som klager over for mye Rolex.
Kan aldri bli for mye Rolex.:D:D
 
Her var det mye snadder ja.:D Takk for bilder.
Den AP'en kunne jeg tenkt meg å hatt i boksen ja.:eek:

Den Chronoswissen til Rousp er så styggpen, du får komme deg på Oslo GTG en gang gutt!

Ja den klokken ser vi alt for lite til.:D
Men Oslo er jo alt for langt unna. Ta heller en tur til Stavanger for en GTG.;)
 
Se der var det mye flott ja! Og noe kjent :) Den AP en er alt for fin! Minner meg om det fantastiske bilde til juice på første? side av "Dagens klokke" tråden!
 
Her var det mye lekkert!!

Jeg var i Bergen et par dager i starten av uka - jeg skjønner nå at jeg skulle blitt noen dager ekstra:D
 
Ser ut som dere har kost dere ihjel! Veldig hyggelig!

Takk for fine bilder, det hjalp en stakkar som jobber idag.
 
Det var veldig kjekt i dag. :) mye lekkert å tafse på. Kommer flere bilder så snart Tore får litt tid alene ved dataen. ;)