GTG BERGEN 25 2 2012 BILDER!!!

Et mer annonsert GTG er underveis. Har litt ting som må ordnes før jeg annonserer og fastsetter datoer som passer etc.
 
Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Dette var en meget vellykket lørdag; GTG påfulgt av to timer tennis :D
Nå; legging av kids, deretter lammesteik & fløtegratinerte poteter + noe god rødvin :cool:
 
Det er fett når du tror alle klokker er på bordet og så er det to stk som fortsatt fisker opp godsak etter godsak :cool:
 
Takker så mye for en fantastisk GTG!

Sterkt inspirert av svært hyggelige gutter og flotte klokker poster jeg nå mitt første innlegg på lenge. Mer kommer.

Skal nå finne meg en klokkekoffert slik at jeg letter kan medbringe flere klokker neste gang. For det blir vel ikke lenge til?


Ha en fortsatt hyggelig lørdagskveld!
 
Takker så mye for en fantastisk GTG!

Sterkt inspirert av svært hyggelige gutter og flotte klokker poster jeg nå mitt første innlegg på lenge. Mer kommer.

Skal nå finne meg en klokkekoffert slik at jeg letter kan medbringe flere klokker neste gang. For det blir vel ikke lenge til?


Ha en fortsatt hyggelig lørdagskveld!

Veldig hyggelig, Arild!! Og ikke minst hvis du er med aktiv på sonen!! Jepp vi må møtes igjen snart :cool:
 
6 unge menn samlet seg i dag i Bergen for prat og tafsing om og på hverandres klokker.

Bilder kommer :D

Tafsing OM klokker så jeg heldigvis ikke noe til. Kanskje det foregikk bak min rygg?

Takk for hyggelig møte gutter! Fikk prøvd på flere godbiter enn jeg hadde drømt om på forhånd. Fikk sammenlignet sort og hvit ExpII osv. Meget bra! Som vanlig når det er mange flotte ur i omløp glemmer jeg helt å bry meg med kameraet, men mikkemus knipset i vei med mitt også. Reiste på ferie rett etterpå, og nå blir jeg tvangsforet med 23 år gammel rom, så dette blir fort og gale, men må få ut et par bilder.

Mikkemus skal alltid prøve å komme i trøbbel
TBE_1595.jpg



Litt nakenhet
TBE_1600.jpg



Tror alle er med her
TBE_1608.jpg



6 x Diego Armando
TBE_1609.jpg
 
Hyggelig å se deg tilbake på forumet Arild, gjettet på at det var deg da jeg så det grønne glasset.