Der dukker stadig opp spennende bilder fra GTGs (=Get Together) her og der, og i denne tråden kan de samles. ☺
Starter med følgende bilde:
Starter med følgende bilde:
Har vel ikke de minste armene og hendene neirøslige labber, @Skogsmatrosen? Alle klokkene så plutselig litt små ut på armen
+1Er det lov å be pent om invitasjon til neste Bergens-GTG? Har det vært noen tråd på forumet her i forkant har det gått meg hus forbi
Er det lov å be pent om invitasjon til neste Bergens-GTG? Har det vært noen tråd på forumet her i forkant har det gått meg hus forbi
Har vært noe tråder tidligere, men mistenker at sist GTG her kun gikk gjennom PM(+ kanskje SP, men der er ikke jeg innviet så det kan jeg ikke uttale meg om). Får prøve å få informasjon ut til folket ved neste anledning.
Var en tråd på den som var i Bergen i feb/mars (?), men den så jeg for sent Nå er jeg innom her til alle døgnets tider, så neste gang får dere opprette en tråd og invitere litt flere med på moroa
Takk for hyggelig GTG i går. Dårlig med bilder fra min side, men vet at @gulenissen briljerte som vanlig
Vis vedlegg 28703
Aldrig fel med minigtgLegger ved litt bilder fra min og @2stupidDogs sin mini GTG i dag Pent vær for en kaffe og klokkeprat i dag
Vis vedlegg 91199 Vis vedlegg 91200 Vis vedlegg 91201 Vis vedlegg 91202 Vis vedlegg 91203 Vis vedlegg 91204 Vis vedlegg 91205 Vis vedlegg 91206