GTG hos Lervik ur i Haugesund?

Status
Stengt for ytterligere svar.
J

jayeff

Guest
Sitter her og har en hyggelig prat på facebook med Knut hos Lervik ur.

I samtalens gang kommer vi frem til at det kanskje kunne ha vært en god idé å invitere til en GTG i butikken i Haugesund.

Forslag til program fra Knut er;

- besøk og foredrag av representant fra en av de kjente fabrikkene (f.eks. Rolex eller Zenith)
- besøk på verkstedet til Lervik ur og få muligheten til å se hvordan klokkene ser ut på innsiden
- muligheten til å kikke (les: klå) på en rekke flotte klokker. Også slike som er langt utenfor vår rekkevidde...
- sprudlevann og noe å bite i
- evt. også andre events

Hvordan er interessen for dette blant Tidssonens medlemmer? Det blir evt. over nyttår en gang :)

Høres ut som en finfin anledning til å få sett litt av vestlandet, og klå på litt godsaker!

Hør med han om flybilletter for 30-40 østlendinger og overnatting kan arrangeres?;)

Til gjengjeld er det vel ikke urimelig at vi plukker med oss en Rolex hver på vei hjem?

Over nyttår sa du?
Go for it!!!

Før nyttår?
Har 5 eksamener i desember, siste er lille-lille-julaften.... Med andre ord, da kan ikke jeg komme hvertfall..

Meget bra tiltak, selv om jeg neppe får anledning til å delta selv :)

med jayeff som planner er det vel liten fare for det :mrgreen:

Hehehe... Det er ikke jeg som planlegger; jeg bare formidler :)

Men, uansett hvilken produsent som kommer for å presentere, vil det bli mulighet til å klå på så mye Rolex man bare vil ;)

Anders: Det er ikke så langt ut av hovedstaden, vet du :) Ta deg en familiefri dag! hehe... Jeg går ut i fra at dette blir gjennomført på en lørdag, da det ellers vil bli vanskelig for folk å få kommet seg dit...

Anders: Det er ikke så langt ut av hovedstaden, vet du :) Ta deg en familiefri dag! hehe... Jeg går ut i fra at dette blir gjennomført på en lørdag, da det ellers vil bli vanskelig for folk å få kommet seg dit...

Skal vurdere det når det evt nærmer seg :) Har jo handlet endel med Lervik, men aldri vært i butikken.

Dersom dette blir en realitet skal jeg gjøre mitt ytterste for å være med.

Får bare håpe at jula ikke blir for dyr slik at det går an å ha litt lav impulskontroll.
Kombinasjonen av ethanol, WIS'er og tilgjengelige klokker kan tære på kontoen.:oops:
Kanskje kan Lervik diske opp med noen GTG rabatter også.;)

Hehe... Takk for det! Men, æres den som æres bør; det var faktisk Knut som spurte meg om hva han kunne gjøre for oss her på Tidssonen :)

Blir ikke det litt som en bartender som skriker til en forsamling alkoholikere at neste runde er på huset? :p

Status
Stengt for ytterligere svar.