GTG i Lillestrøm eller Oslo?

Er vi mange nok så er det ikke noe stress. så lenge det ikke kringkastes på forumet hvor vi er. Kunne dog tenke meg å prøve et annet sted også, dessuten ser jeg ikke bort ifra at de blir litt lei av oss der oppe nå.:rolleyes:

Hvis de er lei oss må det være fordi de er lei av å tjene penger.

Blir det gtg i Oslo m/omegn er det en viss fare for at jeg kommer til å delta og da er det et must med et visst utvalg av sjampis og annet musserende.

Kom gjerne med forslag til annet sted, er åpen for det :)

Altså; hvis folk vil på champagneria så skal ikke jeg sutre å si nei.:rolleyes: Har et par andre ideer, men de må undersøkes litt nærmere først, og blir kanskje mest aktuelle for senere anledninger.

Heisann!

Det hender jo stadig at "kjernen" samles til gtg i Oslo, i Bergen har vi vært også. Det er selvfølgelig hyggelig å møte nye mennesker også, for ikke å snakke om klokkene deres.;) Nå har det desverre blitt slik at vi av sikkerhet/trivselsmessige årsaker ikke er like åpne om hvor og når som vi kanskje ønsker med tanke på "rekrutteringen" i gjengen. Mye foregår i SP, og resten på PM eller telefon. Det er mye bra folk blant klokkeentusiaster så jeg møter gjerne fler av dem.

Et gtg i Lillestrøm er jeg gjerne med på, vet om et par andre i det nabolaget som sikkert henger seg på også. Dere vet hvem dere er.:cool:

Thomas84: Foreslår at du skaffer deg et støttemedlemskap, og/eller utveksler PM/telefonnummer med et par av de interesserte her inne slik at et gtg kan spikres.

Godt initiativ btw, gtg er alltid morro!:)

edit; Oslo er like aktuelt for den saks skyld..

Jeg har prøvd å skaffe meg støttemedlemskap, men jeg må ha over 100 innlegg først, og det jobber jeg med nå :)
Støttemedlemskapet er straks i mål!

Ny på forum - men veldig intr. i å møte likesinnede :)

Jeg bor selv rett over dammen fra Rælingen ;)

Hadde vætr hyggelig å fått være med på GTG :)

Hvis man har lyst til å prøve Lillestrøm så går det kanskje an å få stengt av 2. etg på Casa Mia hvis man er nok folk/spør pent. Andre steder jeg vet de kan stenge av er på Klimt, men det er ikke akkurat noe spisested. Ellers kan jeg fikse Høyres Hus (i samme gate som Jacobsen) hvis det er interessant. Kanksje Jacobsen har lyst til å komme bort med noen Breitlinger?

Kunne vært interesangt og blitt med på gtg..
Hvis tid og dag passer... rundt helger er alltid fint...