GTG/ NURK møte tirsdag 28. mai kl 19 Tema: Nyheter fra Basel

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Sted
Oslo
Kjære klokkevenner !

Velkommen til møte tirsdag 28. mai kl 19.00 i Bygdø Alle 60, i møbelforretningen "Sørensen & Østvingen AS".

Det vil bli en presentasjon av nyhetene fra Baselmessen. Ellers gode muligheter til å se på fine klokker og snakke med folk som
deler din interesse.

Ta med venner og kjente, og ikke minst klokker. Alle er velkomne !

Entre kr 50,- dekker husleie og kaffe. Håper mange av dere har muligheter til å komme.

Vi sees !

--
Med vennlig hilsen
NURK

Roger og Dag, tlf 90 56 78 91

Takk for hyggelig lag karler.
Intet annet av bilder å vise enn denne på Sevenfridays P1 til vertskapet
knbuuAO.jpg

Den levde absolutt opp til hypen og bar større enn man først skulle tro. Morsom rugg!

Noterte også at en gledelig stor andel av besøkerne hadde Vacheron, med en majoritet av dem Overseas Chrono.
Hyggelig bilder fra Basel med, dog skuffende lite storm og slåssimg rundt bildene på blå-sort-bezel GMT ;)

Dette var første men ikke siste tur hit.

Takk for i går Adam. Vi fikk ikke snakket så mye sammen denne gangen, men vi får ta det igjen neste gang.

Håper jeg får mulighet til å bli med neste gang!
Hyggelig med bilde fra treffet!

:cool:

Den er grei den @Celter - sommer er tid for treffing og (klokke-)prat så håper på snarlig anledning!

Flaut sent å spørre nå, men ung herre med polar exp på TS-nato fikk jeg aldri med meg (bruker-)navn på?
Ei heller på DJII-Asgeir ;)

Redigert av en moderator:
Intet annet av bilder å vise enn denne på Sevenfridays P1 til vertskapet
knbuuAO.jpg

Den levde absolutt opp til hypen og bar større enn man først skulle tro. Morsom rugg!.

Livlig klokke. Hadde den målt 44x44/42x42 og bygget litt lavere hadde den vært aktuell, men ettersom jeg har PAM og Helson Stingray liggende sammen med div. seiko i klokkeboksen må nok neste klokke ligge i 40-42mm sjiktet. Får forresten litt Hauer Silverstone vibber fra Sevenfridays :) Noe som er en bra ting!

79b7ee145df60adf0f6d9d4edc47b866_zps03bb2879.jpg

(bilde lånt fra google).

Redigert: